Goed wasmiddel tegen zweetlucht

Discussion in 'De lounge' started by Anne1985, Oct 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Mijn vriend heeft nogal een eehm.. sterke zweetlucht bij zich. Hij heeft alles al geprobeerd maar niets werkt echt goed. Het ergste is dat al zijn kleren naar het zweet ruiken en ik krijg het er niet uit.
    Als we was hangt te drogen ruik je een misselijkmakende zweetlucht door de hele kamer. Alle kleren stinken als zijn kleding mee gewassen is.

Ik was met persil maar wil dus iets anders gaan gebruiken. Weet iemand een goed wasmiddel wat hier tegen helpt?

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Een scheutje dettol door het water helpt goed.

Ik heb hetzelfde probleem ook ik zweet overmatig, moet zeker 2 keer per dag douchen en dan is het nog niet prettig. Heb nu iets van de huisarts gekregen (maar ze verkopen het ook bij kruidvat zag ik later) dat moet 's avonds opspuiten en de hele nacht in laten werken en dan zweet je 3 tot 5 dagen niet meer. Niets hielp bij mij, maar dat dus wel. Als je wilt kijk ik wel even wat de naam is.

3. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Graag Fiene, misschien is dat de oplossing.

Doe je de dettol in de wasmachine of laat je de was inweken?

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    @Fiene, bedoel je odorex?

Odorex helpt heel goed tegen overmatig transpireren.

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Nee, geen Odorex, dat werkte hier zelfs niet.
    Ik doe gewoon een scheutje dettol bij het wasmiddel.
    Het spul wat ik heb is van Therme skincare Anti-transpirant behandelspray. Werkt echt als een trein!

6. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Hier hebben we er ook wel eens last van, maar als ik de was heter was (dus bonte was op 60 graden en dan een lang programma) is het over. Misschien een ideetje?

7. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Oke odorex helpt dus niet, en vindt dat al aardig agressief spul.

8. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Nee helaas, ik ga het maar eens met dettol proberen!

9. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Deoleen werkt ook heel goed. Ik ken iemand die hetzelfde probleem heeft, en Deoleen creme heeft echt geholpen. De spuitbussen helpen blijkbaar minder goed dan de creme. Het is wel ongeparfumeerd, dus verwacht geen lekkere mannenlucht, maar het zou moeten werken.

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    weet je wat geheid werkt tegen transpireren deoleen! gegarandeerd dat deze deo werkt!
    en wassen met dash ocean die is gewoon goed, mijn mannetje is sportinstructeur en zweet veel, maar alles ruikt goed als ik daarmee was

12. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Nou vergeet het maar, Deoleen heeft hier ook niet gewerkt!

13. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Ik heb dat ook vooral in witte shirtjes, maar dan alleen onder de oksels. Ik zet alleen de stof bij de oksels in warm water met een schepje Vanish en na ong. 6 uur inweken is het weer schoon. Even uitspoelen en klaar.

14. ik ben er achter gekomen, dat Robijn en de kleren van mijn man samen geen goede combinatie was.

Altijd stonk de was! zelfs net gewassen was, nu gebruik ik al een hele tijd ariel, en nooit geen last meer.

15. Niet meer actief

Ik had ook een anti transpirant, alleen ik weet de naam niet meer.
    Die had ik met mn trouwen op zodat er geen zweetplekken in mijn jurk zouden komen...
    Je kreeg je geld terug als het niet werkte, ging prima dus!

Omo klein maar krachtig is ook heel goed....
    Dettol dood de bacteriën maar heeft een indringende lucht vind ik, wasverzachter erbij?

16. mach86

mach86 Actief lid

Mar 20, 2008
    148
    0
    0
    kunstenares
    prov. Utrecht
    hebben jullie er ook last van dat er in de overhemden van je man/vriend gele vlekken komen, die er niet meer uit willen? Wat te doen?

17. Niet meer actief

groene zeep, die ouwerwetse ;)

18. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    ik sitnk zelf niet, maar heb altijd wel natte vlekken... heel genant vind ik.
    nog tips?

19. girly

girly Actief lid

Feb 14, 2007
    489
    0
    0
    wat echt supergoed helpt is syneo5! spray voor onder je oksels of voeten. tegen natte plekken in kleding door zweet of tegen geur. als het niet werkt krijg je dus je geld terug!

20. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    \

ik gebruik ook deoleen juist omdat er geen parfum lucht aanzit
    en als ik de creme heb ingesmeerd doe ik er daarna deoderant overheen van mijn parfum luchtje chanel,angel,dior.
    omdat die deoderant wel heerlijk ruiken maar niet goed genoeg tegen zweet lucht zijn.
    dus mischien als je man deoleen insmeert en daarna lekker deoluchtje spuit voor de geur tja t is wel dubbelop maar wel lekker.

Share This Page