dag dames, ben je in de tweede helft van oktober uitgerekend( ik weet de meeste wachten nog op uitslag test) lijkt het me leuk als julie dat hier met me willen delen. ik ben zelf vandaag erchter gekomen dat ik zwanger ben drie dagen voor nod posi getest met cb. so happy. het word ons derde kindje . we hebben al twee jonhens van 15 en 6 jaar. dus wil zo graag een meisje. een jongen is ook welkom hoor maar ken wel wat back-up gebruiken in dit mannenhuis. hahaha dus ben je zwanger en wil je dit delen over symptomen gevoelens wat je graag wil enz... deel het hier met mij en iedereen die erbij komt. hoop gauw wat te horen. groetjes
Ja ik! Ongeveer 20 oktober uitgerekend !! Na 4 lange jaren ziekenhuis in, ziekenhuis uit nu eindelijk zwanger geworden van onze 2e IVF behandeling! Ik kan het echt nog niet geloven hoor, zo onwerkelijk!
hoi, GEFELICITEERD!!!! wat fijn voor je dat het eindelijk gelukt is. jullie zijn vast door het dolle. en al zeker als je zolang moet wachten. bij mij duurde het zes maanden en vond dat al lang . nu denk ik dat is niks vergeleken met jou. hoe heb je dat volgehouden? nou feli hoor en veel succes met je zwangerschap.
Hallo, ook ik zwanger en uitgerekend op 18-10-12. (denk ik) Nog geen kwaaltjes maar had ik bij mijn eerste ook niet. Gefeliciteerd beide!!
hoi, jij ook gefeliciteerd. ik heb ook niet echt kwaaltjes. terwijl ik normaala ltijd zeer pijnlijke bortsen heb vanaf de eisprong tot mijn menstruatie. nu niks. heb wel een beetje een trekkend gevoel in mijn buik alsof ik ong moet worden maar dat heb ik normaal nooit. maar verder niks. hoop dat het zo blijft. ooh ik ruik er goed opeens. maar dat kan ook zijn omdat ik niet meer verkouden ben. groetjes
Dank jullie wel, en jullie ook van harte gefeliciteerd!!!! Ik vond het echt heel moeilijk vol te houden, heb een aantal depressies gehad helaas. Ik had het ook echt niet meer verwacht dat ik ooit nog zwanger zou raken. Bij de vorige IVF behandeling had ik overstimulatie, en hadden ze uit 26 eiblaasjes 12 eitjes geprikt, daarvan zijn er 10 bevrucht geraakt en is er 1 teruggeplaatst. Ze hebben er toen nog 1 in kunnen vriezen. Van de terugplaatsing na de IVF en ook de cryo ben ik helaas niet zwanger geworden. Deze keer moest ik minder eenheden spuiten en hadden ze 5 eitjes geprikt. Daarvan zijn er 4 bevrucht geraakt en er is weer 1 goede teruggeplaatst. En daar ben ik geheel onverwacht zwanger van geworden! Ik had het écht niet meer verwacht! Er zijn zelfs nog 2 eitjes ingevroren, top! Bij de vorige IVF behandeling was ik precies 2 weken na de punctie weer ongesteld geworden. Nu had ik 12dagen na de punctie weer ongesteldheidsbuikpijn, dus ik dacht dat ik gewoon weer ongesteld zou worden afgelopen vrijdag. Maar ik werd vrijdag niet ongesteld, en zaterdag ook niet! Toen zondag toch maar even getest en ja hoor, zwanger! Maandag hadden we het evaluatiegesprek in het ziekenhuis, ook daar nog even getest, en ook daar positief! Niet te geloven! Na zoveel jaar is het eindelijk zover, tot nu toe weinig klachten, alleen een beetje druk op m'n maag.
Hoi meiden, Ook ik wil me bij jullie aansluiten.. Vooralsnog (eigen berekening) ben ik 21 oktober uitgerekend.. Jullie ook GEFELICITEERD trouwens! Wij hebben 1 zoon van 4, van wie ik spontaan na de pilstop zwanger werd, en nu zwanger van de 3e (december 2011 miskraam gehad). In september 2009 gestopt met de pil en zwangerschap bleef uit, dus in de MMM gestapt en door middel van IUI nu zwanger. Bij vlagen ietjes misselijk, licht gevoel in mn hoofd, spanning op de borsten/tepels, en al best een opgezette buik (ben al niet slank van mezelf)...
@rinnie, zo je hebt echt een hoop door staan zeg. ik weet niet of ik het zou kunnen. maar het is voor mij dan ook moeilijk te bevatten wat je al niet moet doorstaan als je niet op de gewone manier zwanger kan raken. ben wel echt blij voor je en hoop dat alles goed blijft. @tijgertje gefeliciteerd meid. ben echt blij voor je. bij mij vandaag buiten dat trekkende gevoel in mijn onderbuik ook geen symptomen maar had ik bij mijn zonen ook niet. had vannacht wel moeite met slapen . lukte gewoon echt niet en constant een bittere smaak in mijn mond. moest echt een paar x opstaan om mijn mond te spoelen. maar voel me nu prima hoor
Dag dames, mag ik me ook aansluiten??? Heb afgelopen dinsdag een test gedaan, die was positief en heb net voor de zekerheid nog een test gedaan en die was (gelukkig) weer positief... Ben aan het rekenen gegaan (via internet) en ben 20-21 oktober uitgerekend. Wil nog even kijken voor een nieuwe banner, maar dat kan nog wel.... Heb nog geen klachten, bij de eerste was ik voornamelijk heel erg moe en had 's ochtends zo'n weeïg gevoel. Maar dat was altijd wel over als ik wat gegeten had. Ben erg benieuwd wat met deze keer te wachten staat. Maar vooral hoop ik dat het goed gaat. Allemaal gefeliciteerd!!! Geniet ervan, speciaal voor de dames bij wie het zoveel moeite heeft gekost, het is jullie van harte gegund!!!
Hallo dames, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Wij verwachten rond 24 oktober ons 1e kindje . Lijkt me erg gezellig om hier gezellig te kletsen en ervaringen uit te wisselen. Kwaaltjes; gevoelige borsten, steekjes in baarmoeder/liezen en best wel moe. Liefs In AFwachting
Gefeliciteerd iedereen!!!! Ook ik ben weer zwanger! Ik ben het bewijs dat je vaak extra vruchtbaar bent na een mk. Twee jaar niks (hoewel achteraf denk ik dat ik één vmk eerder heb gehad), we zouden eigenlijk de mmm ingaan en toen bleek ik in november zwanger. Helaas bij ruim 7 weken ging het mis, toen hebben we één maand overgeslagen op advies van de gyn en meteen direct weer zwanger! Volgens mijn berekeningen ben ik 23 oktober uitgerekend, precies een week voor mijn verjaardag Ow ja, er bestaat trouwens al een oktober mama club, dus het zou leuk zijn als jullie je daar ook aansluiten: http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/eerste-baby-uitgerekend-op-oktober-2012.html Het leuke daarvan is dat je verschillende topics kunt maken. We hebben topics per week van de zwangerschap, we hebben zelfs al een bevallingsdatum lijstje gemaakt. Hopelijk zie ik jullie daar!
hey dames, ik denk dat ik me ook bij jullie aan ga sluiten! vandaag bij vk geweest omdat 10 weken zwanger zou zijn (gerekend van de laatste menstruatie). maar wat bleek ik ben pas 5 wk zwanger! dus nu niet in september maar in oktober bevallen! zelf heb ik t idee dat ik ergens rond de 7 wk zit maar goed! weet dus ook de precieze uitgerekende datum nog niet! 22 mrt pas weer n echo
Hoi Kell, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Even een vraagje... Was het vanwege een verkeerde berekening, of omdat het volgens de echo, dus de grootte van je kindje, vijf weken korter is?
hallo dames, voor de dames die erbij zijn gekomen welkom en gefeliciteerd. @ kalli het oktoberforum die er al is is voor vrouwen die hun eerste kindje krijgen in oktober. dit forum is voor iedereen die tussen 17 en 31 oktober uitgerekend is. en hier kan je vertellen wat je wil . alles wat je wilt delen mag. hoe je je voelt denkt wilt. alles. hoop dan ook dat jullie dat ook zullen doen. voel me sinds een uurtje of twee iets minder happy ben opeens erg moe en heb zo.n verschrikkelijke pijn in mijn onderrug.die si echt niet leuk. heb me vandaag wel al opgegeven voor moeders voor moeders. ik persoonlijk vind het wel belangrijk dat ik een ander kan geven wat ik zelf ook graag wil ,heb en krijg. dus gun je een ander ook een kindje meld je aan. groetjes
oooh is er ook een ander oktober forum! ga ik me daar even bijvoegen aangezien ik niet weet wanneer ik uitgerekend ben! deze heet gewoon oktober mama's ofzo?
er zijn verschillende oktober forums. uitgerekend eerste helft van okt. eerste kindje oktober oktober babies enz... alleen sommige zijn al zo druk. groetjes.