Ik denk 99% dus zou hem voor een jongen niet gebruiken. Maar vind de naam sowieso niet geweldig (zeemeermin, wasmiddel) Wel mooi maar niet wauw
Ik ga nog een poging wagen. Weet niet of het perse bijbels is hoor. Misschien wel een afgeleide van een bijbelse naam. - Marlieke - Annemijn - Aline/Alina - Annebel - Anne-Fleur - Christjanne - Lonneke/Jonneke - Helena - Arieke - Annelot - Hanneke - Marije - Marijne - Marjolijn - Corine - Carine - Amaya - Fiona - Fenneke - Gerline - Gerdina - Isabel - Karina - Karlijne - Marjanne - Myrjana - Nathalie - Noëlle - Nadine - Colette - Nicolet - Annieke - Phileine - Amara - Quirine - Amarens - Roosmarijn - Rosanne - Simone - Sanneke - Tialda - Virginie - Valerie - Vanessa - Willeke - Wijnanda - Ilonka - Yvette - Zaria
- Christian - Fabian - Benjamin - Frederik - Roderick - Christopher - Simeon - Valentijn - Antonie - Iskander - Olivier - Nicolas - Boudewijn - Florentijn - Waldemar - Casimir - Silvester - Benoa - Michaja - Cassander - Corstiaan - Feodor - Ferdinand - Isidoor - Itamar - Kilian - Marius - Melchior - Balthasar - Laurentijn - Severijn - William
Er zijn toch best wat mooie jongensnamen voorbij gekomen? (met 3 lettergrepen) Of vind je daarvan echt niets mooi?)
Zeker, alleen niet dat er een naam blijft hangen zeg maar. Dat als ik geboortekaartjes kijk de naam erop zie zoals nu met de meisjesnaam. Maar misschien komt dat ook omdat ik meer dat idee heb dat het een meisje is
De meisjesnaam heb je nu dus vaststaan? Want in dat geval ben je toch al iets opgeschoten met je topic. Ben benieuwd of de naam er één uit dit topic is.
Ja het is hier genoemd 2e naam ook maar dat is dezelfde als mijn 2e naam, dat was meer een kwestie van welke van onze namen is er leuk bij
Jongens - Naftali - Olivier - Binyamin - Nehemeah - Hosea - Castiël - Phinneas - Raffael - Benaja - Yehuda - Giannis - Mattheo - Solomon - Simion - Tobiah - Mathian - Serafin - Amitai - Asaya - Isacco - Isachar - Nathanyel - Seraphim - Soloman
Tobias Julian Olivier Nathan/Nathanael Abel (mijn favoriet, maar geen 3 lettergrepen) Daniël Matthias Benjamin Manuel Marius Christian
Met de overige namen in m'n achterhoofd: Simion Benjamin Melchior Julius Julian Fabian Diederik Joachim Caspian Fabius Matthias Elias Elijah Alewijn Janneke Jacolien Jacobien Amanda Tamara Theresa Rowena Suzette Colette Colinda Belinda Bianca Elia Helena Elena Alena Aline Leonie Renate Renata Julotte Rosalie Madieke Marieke Lonneke Hanneke Anneke Fiona Viola Pauline Josiene Odette Claudette Claudia Julia Ingeborg Ingelien Feline Eline Elora Enora