joya jaylee jaylinn jaydee kijk anders een op de site van de svb in het overzicht van de gegeven namen in 2008, kun je een hoop inspiratie in opdoen.
pff wat moeilijk zeg! gelukkig hebben we nog tijd! voor een jongen vind ik Jayden echt wel heel leuk! voor een meid zei mijn vriend Jolene.. Djolien uitgesproken maar vind het niet zo heel leuk ik heb wel een mooie naam zien passeren maar zou hem dan anders schrijven: Joëlle of Joëlla vind ik ook erg leuk... zal hem vanavond is bij mijn vriend voorleggen meestal zijn onze keuzes heel verschillend.. hij vond Maaike leuk :d ik zeg waar is de Dj??? ja jij met je Dj Ook vind ik Jody wel leuk klinken
Jay Jayden Jason Jeff Jeffrey Jem Jack Josh Jill/Gill Gillian Jade Jayda Joanne Jenny Ginny June Juno Ik was trouwens nog vroeger dan jij met verzinnen...was voor dat ik zwanger was al een beetje aan het kijken! En vanaf het moment van mn positieve test echt goed met ook dingen opschrijven! De naam moet wel perfect zijn natuurlijk!
ik vind jenna niet zo leuk klinken met de DJ klank maar dat komt omdat ons buurmeisje jenna heet maar dan met de gewoon J klank... niets tegen Djenna natuurlijk he wat denk je van joëlla? mijn vriend vind het maar niks vind het zelf wel heel mooi
Julia!! Wij hebben juist voor die naam (ook) gekozen, omdat het zo lekker bekt in verschillende talen. Wij woonden toen nog in Duitsland en hebben ook veel verschillende vrienden en familie in het buitenland. Oh, en ik ben altijd gek op namen geweest Julia was al sinds mijn jeugd mijn favoriet, en eerlijk gezegd ben ik al aan het snuffelen voor de tweede (ook al duurt dat nog minstens een jaar of 2 nog!). Leuk toch?
okeej, we zijn eruit... tword helemaal geen DJ klank... we zaten op de trein en zagen een muur waar in het heeeel groot Eline op stond geschreven in grafitti... we werden beiden meteen verlierd op die naam... Wat vinden jullie ervan?? Jamie en Eline klinkt wel toch??
nou hoop ik dat vriendlief niet weer gaat twijfelen... ik had deze naam al eerder is gehoord en toen vond ik hem al wel heel leuk! haha zal je zien, zoveel commotie om een naam... eindelijk een leuke meisjes naam gevonden en word het weer een jongen haha,,, kunnen we weer opnieuw beginnen