Ok ik vind het echt heel erg lastig! We hebben een lijstje met een aantal namen voor ons derde kindje (tweede jongen) maar ik heb bij geen enkele naam tot nu toe gedacht: dit is m! zoals ik bij de andere twee wel had... Ons lijstje nu: Felix Jimmy Morris Ik vind Camiel en Phineas ook leuk maar mijn geliefde niet zo.. Dus mijn vraag: welke naam vinden jullie het leukst en misschien nog andere suggesties?? Broer en zus heten Julian en Olivia maar daar hoeft het niet per se bij te passen. Alvast bedankt!
Felix! Superleuke naam! Ik vind Phineas zelf ook echt een gave naam, maar zou 'em zelf ook minder snel durven te geven.
Hoeft er niet perfect bij te passen zeg je, maar hier toch wat probeersels Weer 6 letters, en L + I + A erin Aldric, Alaric Alexis Camilo, Camiel Daniël / Daniel Ismael Weer 6 letters, en L, I óf A erin Antony Arnoud Arthur Bjarne Caspar / Kaspar Casper / Kasper Didier Dieter Dorian Efraim Elliot Fabien, Fabian Floris Gilles Holden Ingmar Lemuel Lorens, Lorenz Lucien Lucius Magnus Malthe Manuel Marcus Marijn Marius Marnix Marten Mathis Matias Matteo Mattia Mellan Moritz / Morits Morris Nathan Pepijn Philip Rafael / Rafaël Rhodri Roelof Samuel Sander Sietse / Sietze Simeon Sonnie Svante Thomas Tijmen Tobias Victor / Viktor Walter Wessel Willem Xander Xavier Yorick Geen 6 letters, wel L + I + A erin Albin, Alwin Elias, Ilias Emilian Florian Ilar, Ilan Immanuel Laurits / Lauritz Mikaël Milan Nataniël Nicolas / Nikolas Silas Silvian / Sylvian Valentijn Valerian William
Van jouw lijstje vind ik Felix het mooist, juist vanwege de betekenis. Klein nadeel is dan weer dat het ook een merk kattenvoer is natuurlijk. Misschien is Fedor nog een optie?