Meisjes: - Lindsey - Thyrza - Mandy - Nynke - Kyana - Lysanne - Quinty Jongens: - Bryan - Kayne - Dylan - Yari
zo dat zijn al veel reacties bedankt allenmaal heb al een paar leuke gezien zal thuis even overleggen maar als je er nog meer weet hoor ik het graag!
Jongens : Deywin Dewey Zayd Yari Yardi Yoni Yarko Ilay Ylia Quincy Kyan Ilyas Felix Chesney Yanni Lyam Rayan Ryan Dyon Dylan Daley Yenzo Jayden Yaro Yorben Younes Kyano Yarne Bryan Kylian Jordy Hayden Ayden Nayro Ceylan Ayko Meisjes : Yelena Yara Yana Maya Kyra Kyara Amy Emily Lucy Lily Yasmine Aya Yauna Romy Alyssa Yanaika Myrthe Hayley Hailey Yeline Yenthe Yenthel Ashley Kyana Inaya Lyana Tiany Soraya Chayenne Ilayda Yinthe Yilke
Er zijn voor mij maar een paar acceptabele namen met een Y erin en dan denk ik in de trant van Ymke, Amy, Yfke, Yvethe, Yves, Ryan, Emily, maar de meeste van die nare Y-Engelse namen.. yech. Ik vind het ordinair klinken (sorry ik wil niemand voor het hoofd stoten)
Hmmm ik ben niet zo van de y-namen. Er zijn er een paar die ik wel ok vind: jongens: - Tycho - Dyon (al zou ik Dion schrijven) - Ryan meisjes: - Yvon / Yvonne - Yvette - Evy (al zou ik Evi schrijven) - Amy - Kyra
Mijn dochter heet Ruby, spreek je uit zoals je het schrijft, maar het kan natuurlijk ook als Roebie worden uitgesproken!
Hihi , normaal gesproken houd ik ook niet eens van y-namen! Wij hebben alleen bewust gekozen voor Dyon, omdat ik bij Dion aan Celine Dion moet denken. We waren eerst van plan Dijon te schrijven, maar dat vonden we tóch iets te apart, dus is het toch Dyon geworden, met een y. Vreselijk, niet?
Kyle! Dat vind ik ook nog wel een leuke jongensnaam met een y. En Ruby vind ik indd ook leuk voor een meisje, maar mijn vriend vond het niks. (Ach, we hebben een jongen gekregen).