Hey, wij zitten al een beetje te denken aan namen voor een 2de kindje. Maar helaas komen mijn man en ik niet echt overeen. Voor een meisje hebben we al enkele ideetjes, wat vinden jullie de leukste bij Keano en Janssens? Emma Nore Ilana Voor een jongens hebben we nog helemaal niets... het moet een wat stoerdere naam zijn die niet begint met een 'K'. Het moet ook goed passen bij Janssens en de naam van onze eerste zoon Keano. Iemand ideetjes nog?
ik vind zelf emma het leukste maar bij keano is denk ik ilana wat beter omdat ze beide iets aparter zijn. jongensnamen vind ik altijd zooo moeilijk. dus ik pas even
Ilana . Nore vind ik niet zo leuk, Nora, of Noor weer wel, maar Ilana is erg mooi en past ook het best bij de naam van je zoontje en jullie achternaam. Lynn Lyndsay Evy Liz Isa Ilse Owen Jamie Roy Ryan Brian
Tja, saai, deze mening deel ik ook T is dat wij Emma niet kunnen kiezen i.v.m de E... Vind het zon mooie naam
Ja ik ga ook voor Emma! Maar ilana had ik zelf nog nooit van gehoord en erg apart! heeeel leuk! Maar toch de mijn keuze valt op Emma! haha Kus Wendy
Heb voor Ilana gestemd, is mooi en apart en klinkt best goed bij Keano. Emma is ook mooi maar heel erg populair en dat vind ik dan weer jammer. Nore vind ik niet zo mooi.
jeetje, jullie meningen zijn wel erg verdeeld, he! Ilana en Emma scoren het beste... maar mijn lieveling is Nore... en die van mijn man is Ilana. Beiden vinden we ze mooi van elkaar en Emma da's een naam die we allebei wel mooi vinden maar niet WAUW. Moeilijk, he! Jongensnamen en andere meisjesnamen zijn ook nog welkom. We houden in het algemeen van makkelijk schrijfbare en uitspreekbare namen. Dus geen engelse geschreven en uitgesproken namen. Lekker simpel zowel voor jongens en meisjes.
Ik heb gekozen voor Nore... erg leuke naam als vind ik persoonlijk Noor leuker. Vind het ook het leukste bij keano passen.
Ilana vind ik er mooi, en idd past erg goed bij keano, voor jongens namen vind ik dylano en deon erg stoer!
Ben het eens met de combi Ilana en Keano, maar het lijkt zo op elkaar! Dan krijg je echt zo'n setje namen. Ik vind Nore erg mooi! Heerlijke naam.