Wij hebben al een zoontje, Finn en nu is er weer een jochie op komst. Nu heb ik de naam Lenn Mayson bedacht. Lenn omdat ie, naar mijn idee, goed bij Finn past. En Mayson omdat de kleine als het goed is in mei geboren wordt. May=mei en son=zoon. Dat was mijn beredenatie. Onze andere zoon heeft ook een tweede naam met een betekenis en dat vond ik wel heel leuk. Daarom wil ik dat nu ook graag weer doen. Wat vinden jullie ervan? En hebben jullie eventueel nog andere mooie suggesties?
Jouw redenatie vind ik wel leuk en passend maar de namen zijn mijn smaak niet. Smaken verschillen nou eenmaal. Ik vind Finn en Lenn heel goed bij elkaar passen.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Finn en Lenn vind ik overigens wel veel op elkaar lijken, een beetje Jut en Jul achtig.
Lenn vind ik een leuke naam. Mayson is niet helemaal mijn smaak, maar met jouw redenering vind ik het wel leuk zo. Klinkt in ieder geval goed samen: Lenn Mayson. Ik twijfel alleen een beetje, of Lenn en Finn niet een beetje teveel op elkaar lijken...
Ja, heb ik ook over getwijfeld. Maar tot nu toe nog geen leukere naam kunnen vinden.... Bij de naam Lenn heb ik echt het 'yes gevoel'. Zelfde zoals ik dat ooit bij Finn had. Bij geen enkele andere naam heb ik dat tot nu toe gehad.....
Misschien zit hier nog wat tussen? Boaz / Boas Bor / Borre Dane / Deen Das / Daz / Daas / Daaz Dex Duco Duuk Jens Jent Joah Joaz / Joas Jop Kay Kaz/Kas/Cas Kobe Lars Leander Lev / Lef Levi Loek Loïc Luco Luuk / Luc / Luq Luux Max Mees Mels Merijn Miro Noah Olaf Quin / Quint Raf Remi Robbe Rowen Rune Sam Sepp Stan Stef Sten Sven Tibo / Tybo Timo Tobias Tor / Torr / Thor / Torre Tuur Warre / War Wout / Woud Yor / Jor / Yorre / Jorre Youri
Ik vind het ook jut en jul. Finn vind ik wel een leuke naam, Lenn juist niet. Klinkt onaf. Maar als jij het yes-gevoel hebt, zou ik het echt doen! Lenn Mayson klinkt wel gaaf trouwens.
Ik vind het een mooie combi! Mayson (liever nog Mason, maar ik begrijp de y en vind dat ook leuk bedacht van je!) vind ik echt een supermooie naam en zou ik zelf eerder als eerste naam/roepnaam gebruiken. Lenn vind ik eerlijk gezegd niet zo bijzonder (beetje gewoontjes), maar ook niet lelijk en als dat de naam voor jou is, prima toch!? Veel succes!
Haha, klinkt een beetje als een artiestennaam he.... Bedankt voor nog andere suggesties... Helaas bij deze namen niet het 'yes gevoel'. Vraag me ook af of je dat met meerdere namen kunt hebben eigenlijk. Ik heb Dean ook hoog op mijn lijstje gehad, maar die vind ik weer net iets te Engels. Finn en Lenn vind ik beide makkelijk uit te spreken overal ter wereld. Dat vind ik ook wel belangrijk. Pfff lastig hoor....
Ontzettend origineel, maar niet te gemaakt of zo. Lenn is trouwens ook heel erg leuk, ik zou zeggen doen!!
Ik vind het wel kunnen hoor, ik ben zelf niet zo van dezelfde namen bij elkaar maar ik Lenn een leuke naam. Mayson is niet mijn smaak maar ik vind de gedacht wel leuk. Als jullie een yes gevoel hebben, doen