Beetje gek onderwerp misschien. Ik heb al een paar dagen last van beetje bloed als ik afveeg. Ik weet dat dat door aambeien komt, smeer dus al paar dagen hamameliszalf en vaseline codeine. Nou is gisterenavond de aambei geknapt en bloed het als een rund, echt zoveel als een menstruatie! Ben vandaag naar huisarts geweest en heb nu andere zalf gekregen, koelen met koud spul en plat liggen helpen niet, ik blijf bloeden. Mijn vraag is nu eigenlijk, hoelang blijft het ongeveer bloeden? paar dagen of echt wel tot de bevalling? En iemand toevallig nog wat meer tips, gekke is trouwens dat ik ook niet hoef te persen tijdens de ontlasting, dus ook wel beetje vreemd dat ik toch van die grote aambeien heb :x
jeetje wel heftig als je nog steeds bloed. ik heb ook aambeien gehad bij de vorige zwangerschap en na de bevalling zelfs een kwab endeldarm eruit geperst ik hield me strikt aan de adviezen voor eten (veel vezels, bruin brood, fruit, groenten) en dronk veel water maar dat heeft niet geholpen. het is echt een van de meest voorkomende zwangerschapskwaaltjes en erg vervelend. als je al zalf van de huisarts hebt dan zit je daar wel goed mee en als je je ook aan de eet- en drinkadviezen houdt dan weet ik eigenlijk niet wat je nog kan doen behalve het uitzitten. wordt het bloeden al minder? de huisarts heeft toch wel gezegd dat je moet terugkomen als het na een paar dagen nog zo bloed? sterkte ermee!
hoi, ik houd me wel aan de adviezen, heb ook geen verstopping, drink veel, maar toch.... Heb nu vrij sterke zalf gekregen en moet het even aankijken. Het is nu nog steeds niet minder:x Het is echt extreem dit, het is echt net een menstruatie maar dan uit een ander gaatje, bah voel me vies. Het enige voordeel is wel ivm paar dagen terug dat nu ie open is de druk er veel meer af is en dus wel veel minder pijn doet, das een geluk bij een ongeluk. Als het zo blijft bloeden moet ik eind van de week wel terugbellen en ik moet het as ma bespreken met de gyn of ik evt ingeleid kan worden, maar ja zit ik ook niet echt op te wachten eerlijk gezegd, ben al 2x eerder ingeleid en is ook niet echt een pretje, we wachten het dus maar af.
Wat vervelend zeg! Ik heb een paar weken geleden een vervelende buikgriep gehad op vakantie en heb toen een week lang gebloed. Het was wel grotendeels op de wc (wel echt 15 keer per dag, was zo beroerd pfff en er kwam niks, alleen maar bloed) en het zag er niet uit, veel erger dan een menstruatie Net toen ik naar een arts wilde gaan, hield het bloeden op. Ik zou er ook zeker niet te lang mee rondlopen, het heeft mij echt uitgeput. Maar inleiden zou ik ook niet zo zien zitten. Wat gaat dat oplossen? Dan komt er juist meer druk op te staan toch? Mag je curanol/curanal tijdens de zwangerschap? Dat heeft mij na de bevalling goed geholpen. Sterkte ermee!
het lijkt erop dat de zalf een beetje begint te werken, bloeden wordt gelukkig wat minder, maar is nog niet weg. Het inleiden heeft ermee te maken dat de druk na de bevalling minder is en daardoor de aambeien weggaan, daarom moet ik dat bespreken, maar ja dan ben ik net 37,5 week, vind ik zelf nog beetje vroeg , mag van mij wel even blijven zitten
Oh vreselijk. Hier ookal zo'n bloedende joekel. Ik heb hem al een paar weken, en na een week begon te bloeden. Moet zeggen dat ik dat ergens wel fijn vond, want zo was 'de druk van de ketel' om maar ff zo te zeggen. Soms bloed die niet, en soms weer wel. Maak me er verder ook niet druk meer om, want straks na de bevalling zal het nog veel lelijker worden. Daarna focus ik me wel weer op het herstel ervan. Maar fijn is anders. Ik heb de mijne gekregen omdat ik een paar weken terug luchtweginfectie had, en onwijs veel en hard moest hoesten. Wist niet dat je het daar ook van kon krijgen, maar goed.. het is nou eenmaal niet anders. Maar van alle kwaaltjes vind ik dit wel de minste
heb ik ook . maar ben blij dat het normaal is bij de zwangerschap en niet schadelijk is . ik heb het nu 2 dagen . aambeien voorkomen is door gezond te eten en veel water te drinken en te bewegen. ik had vanochtend helemaal geen last van nu weer. hoop dat het morgen over is ik heb geen pijn gelukkig aleen beetje jeuk
Tja klopt blijkbaar ook niet helemaal, ik eet gezond, drink veel water/ranja en bewegen doe ik zeer zeker genoeg. Eerder teveel zou ik zeggen hahaha (ben bijna 37 weken en heb deze weken nog volop staan schilderen en behangen, morgen ga ik de vloer in de gang leggen. Daar kan het in elk geval niet aan liggen hihi. Maar is wel een vervelend kwaaltje
ken iemand die ze tijdens de zwangerschap nog heeft laten afbinden.. dan stopt t bloeden en sterven ze af. dat doen ze alleen in de erge gevallen tijdens de zwschap. misschien toch maar meteen ff bespreken met je ha? sterkte ermee iig!!