hoi hoi wij hebben een dochter en die heet femke, maar wat past daar nou leuk bij? we zijn niet fries dus hoeft van ons niet een friese naam te zijn wie heeft er leuke ideeen?
voor een meisje of een jongen?! of voor allebei?! Ennuh er zijn zoveel leuke namen...moet het iets aparts zijn? Hollandse naam? Korte naam...lange naam...
nou jongens en meisjes naam zou leuk zijn, gewoon even ideeen op doen en niet te lang maar wel 2 lettergrepen vink het leukste!!! maar geen jan of kees of ria of zo
Ik ken (twee maal) een Femke en Lieke. Ik ken een Femke met broertje Floris. Ik ken een Femke met zusje en broertje; Fleur en Felix. Misschien zit er wat voor je tussen.
Femke en Ninthe.. Femke en Lotte.. Femke en Myrthe.. Femke en Nore.. Ik vind bij Femke een naam die ook eindigt op een e wel het mooiste..
Femke en Mara Femke en Amber Femke en Lize Femke en Elisa Femke en Merlijn Femke en Boris Femke en Kaspar
Femke en Eline Femke en Meike Femke en Liese Femke en Nynke Femke en Linde Femke en Jurre Femke en Jisse Femke en Rienk Maar ja dit zijn mijn persoonlijk voorkeuren Zit er wat tussen?