Heb nog geen idee wat voor naam we ons meisje gaan geven, maar op dit moment zijn er een paar favourieten. ze heeft een broertje die ollyvier heet en haar "doopnamen" worden anne maartje
Feline , Elisabeth en Josephien zou ik eerder als doopnamen zijn, dan als een roepnaam... Met bijbehorende namen als: Elize & Fiene bijvoorbeeld. Maar Feline vind ik sowieso het mooist, hoewel ik Elize (bijvoorbeeld) ook wel mooi vind staan bij Ollyvier.
Feline! Heel mooie naam. Modern, vlot en toch klassiek. Elisabeth vind ik een beetje ouderwets. Josephien vind ik wel aardig.
Ik heb gestemd op Felyne maar zou het ook met een i schrijven ipv met de y. Feline dus De namen Elisabeth en Josephien vind ik persoonlijk nogal "zware" namen. Succes met kiezen!
Ik ook! Veruit de leukste naam. Felyne of Feline of hoe je het ook schrijft vind ik helemaal niks. Wel een leuke naam voor een kattenliefhebbers vereniging.
Ik zou ook gaan voor Féline (met y vind ik lelijk, sorry..). Dan worden haar voorletters wel F.A.M. (familie), weet niet of dat 'erg' is?
Feline Elisabeth Josephine of Josefien mmm.. lastig.. prima namen (wel zoals hierboven gespeld)... Doe maar Josefien
Precies! Vind het altijd zo zonde als ze de i in een naam geen vervangen door een y omdat dat dan aparter zou zijn. Ik vind het alleen maar ordinair worden daardoor...