hoi meiden. ik ben nog niet zo lang zwanger maar we denken dat we er voor een jongen al uit zijn wij willen graag vernoemen. alleen willen we het kindje maar maximaal 3 namen geven. nu was het probleem dat ik een overleden vader heb, een stiefvader en een schoonpapa. met de roepnaam erbij zou dat 4 worden. nu heet mijn overleden vader william. en nu kwamen we de naam liam tegen en blijkt deze af te stammen van william dus we zijn er denk ik uit het word dan: Liam Leo Anthony wat vinden jullie? leuk of niet leuk? als het een meisje word moeten we nog wel hard gaan nadenken.
Je bent er inderdaad snel uit! Mooi toch om zo te vernoemen, wij vernoemen dit kindje ook weer net als onze dochter. Ik vind alleen zelf: Liam Anthony Leo beter klinken dan jouw volgorde eigenlijk, weet niet of dat een optie kan zijn.
liam anthony leo kan ook wel. maar we vinden de innitialen l.a.l niet zo leuk. we hebben dan liever l.l.a. wel fijn dat jullie het allemaal een leuke combi vinden
Leuk!! Ik denk dat je voor een meisje de naam Liam ook prima kan gebruiken! Ideetje: Liam Leonie, Leah Antoinette, Anne
mooi en ik dacht eerst ook, andere volgorde, maar nee, L.A.L is minder mooi dan L.L.A Maar mooie namen zo.
of gooi de letters door elkaar en maar er Mila van.. maar dit is misschien wel een beetje vergezocht. vind de door jullie gekozen naam erg mooi, zeker met betekenis!
mila kan helaas niet want zo heet onze hond. maar we hebben opzich alle vrijheid voor een meisjesnaam. want een meisje zal vernoemd worden naar de oma's en daar hebben we er 2 van dus als we 3 namen geven kunnen we de roepnaam gewoon lekker zelf kiezen. we zitten te denken aan faye. mja als we dan ooit nog een jongen krijgen en die liam noemen dan worden we denk ik vergeleken met de pfaffs. mja we hebben nog lang tijd voor een meisjesnaam en misschien helemaal niet nodig