Bij mijn zoon wisten we het meteen, nog voor we wisten dat hij een hij zou zijn. Jongetje dan is het Okke. Nu krijgen we een kleine dame en nee hoor. Blancoooo. Ik zelf vond Yve heel mooi, jammer genoeg mijn man niet. We willlen graag een korte en aparte naam, maar dan ook weer niet TE. Mijn man is Zweeds en Okke is dan ook Åke maar op zn Nederlands geschreven. Iets scandinavisch zou dus ook leuk zijn. We hadden eindelijk wel een beetje een richting van de naam en nu bevalt mn schoonzus.. je raadt het al!! haha. Namen die we leuk vinden: Ise, Fenne, Lynn, Lova.. Iets in die richting. Hebben jullie nog ideeen? Er moet toch een naam zijn waarvan we WOW DAT IS EM krijgen?
Sinne Sirle Silje Ebba Yze Niene Liene Bodil Diede Esri Esti Iva Ayla Lente Lieve Linne Mare/Maren Myrre/Mirre Mirle Ronja Suze Tesse
Van mijn geheime stash: Thale! Scandinavisch verantwoord, ietwat bijzondere spelling, vind 'm erg leuk.
Scandinavisch : Aila Kaja Siri Yrsa Jonne Lare : Finse naam Tove anders een kijken op de site Nordic Names Swedish Names - Nordic Names Wiki - Name Origin, Meaning and Statistics Nordic Names - Name Finder