Hoofdje baby voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door karin29, 6 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Halllo dames.

Vraagje: Probeer iedere dag een stukje te gaan wandelen. Nu gaat dat niet meer zo makkelijk. Wanneer ik loop lijkt het met momenten net of ik het hoofdje voel zitten. Verder krijg ik regelmatig steken op het schaambeen en lijkt het net of er iets uit gaat vallen. Klinkt misschien raar maar zo voelt het echt. Herkent iemand dit?
    Groetjes Karin

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik heb wel last van venijnige steken in het schaambeen. Het gevoel dat er iets uitvalt, schijnt te maken te hebben met de indaling...waarschijnlijk zit het hoofdje al diep in de bekken. Zelf heb ik dat gevoel niet, maar heb er wel meerderen over gehoord.

Ik kan wel minder makkelijk traplopen of met mijn benen over elkaar zitten...volgens mij komt dat om de baby lager in de baarmoeder zit

3. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Chacha.

Ja de baby is inderdaad al helemaal ingedaald en zit vast in het bekken.
    Dan zal het dat wel zijn. Het is zo'n raar gevoel zeg!!
    Groetjes Karin

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Dat had ik als ik op de rand van het bed ging zitten inn heel raar gevoel. Luca was toen al helemaal ingedaald, hij zat erg diep, daar heeft hij ook lang gezeten want dat kon je bij de geboorte erg goed aan zijn hoofdje zien.

5. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ja ik herken dit . :(

iedereen kijk me raar aan wanneer ik het zeg ze geloven me niet. :evil:

ik ga bij niemand meer advies vragen dan hier op deze forum. :p

ik krijg ook steken en het voelt net alsof hij eruit kan komen. ;)

verder als hij bezig is met draaien voel ik ook steken onderin.
    een scheurend gevoel ook niet echt fijn.
    op de fiets voelt het net alsof ik hem dan omhoog druk weant dan is mijn buik keihard. :rolleyes:

echt raar

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Wij kregen afgelopen maandag te horen dat ons kindje ook nog verder moest indalen ... een beetje een tegenvaller eerlijk gezegd, omdat ze twee weken daarvoor al vertelden dat de kleine al aan het indalen was. Mijn VK zei dat ik nog wel wat buikklachten kon verwachten de komende tijd, door dit indalen en zij beschreef het ook als stekende pijn onderin de buik.

Gisteren liep ik een stukje en inderdaad, ik herkende de pijn meteen, nooit eerder zo gevoeld, maar door haar beschrijving heel duidelijk. Ik moest echt stoppen met lopen, totdat het was weggetrokken en toen kon ik weer verder en dat drie keer achter elkaar op een klein stukje ...

Het gevoel alsof de kleine "er uit valt" had ik ook wel een beetje. Herkenbaar dus !

Nu alleen nog hopen dat we volgende week omtrent het indalen ook beter nieuws krijgen, dat zou me toch een stuk gerust stellen.

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina