Hallo ik heb een vraagje; Vanaf hoever in de zwangerschap hebben jullie alle ringen afgedaan? Of vanaf wanneer zou je dit doen? Ik hoor welleens dat zwangere vrouwen hun ringen moeten laten doorknippen en dat wil ik heel graag voorkomen, zou het namelijk erg zonde vinden van mijn ringen!
Ik heb ze met 36 weken af gedaan omdat ik merkte dat als het wat warmer buiten was ze wat strakker gingn zitten... Ik pas ze nog wel gewoon maar ik laat ze nu ook af omdat ik het ook zonde zou vinden als ze kapot geknipt moeten worden!
Ik heb ze 2 weken geleden al af moeten doen. In ieder geval mijn trouwring... Omdat het toen warmer en warmer werd en ik aan alle kanten opzet... Ik zou ze gewoon niet omdoen wanneer het warm weer is. Groetjes Debby
Hi, Ik heb ze uit voorzorg al afgedaan... vorige zwangerschap was ik bijna "te laat"".... had echt geen mm moeten schelen..... Heb ze nu dus al afgedaan, omdat ik met het warme weer al merkte dat mijn voetjes ook al wat opgezet waren.... Beter te vroeg, dan te laat, toch?
zodra je je serieus gaat afvragen of nu het moment is om ze af te doen, is meestal het ideale moment bij m'n eerste zwangerschap kon ik heel lang m'n trouwring nog om (tot 30 weken ofzo), bij deze zwangerschap was het met 16 weken al voorbij. afgelopen weekend toevallig nog geprobeerd, ik krijg 'm niet eens over m'n knokkel heen momenteel
Heel erg bedankt voor alle reacties, Ik begin namelijk echt het idee te krijgen dat ik het maar beter nu kan doen, en inderdaad, liever te vroeg dan te laat! Oja en *consider* ik dacht er ook pas aan toen ik hoorde dat iemand haar ringen kapot moest laten knippen hoor, dus zo gek is het niet! Maar het zou zo'n zonde zijn van de ringen, ga ze gelijk afdoen!
Ah nou ja zeg, ik ben net getrouwd en dan zou ik over een paar weken al mijn ring af moeten doen? Hoe stom is dat Ik heb nog helemaal geen last van 'opzwellingen' of iets dergelijks dus ik hoop dat het meevalt... Maar wel goed om even in de gaten te houden!
Wij gaan 1 september trouwen....en hebben zaterdag de ringen uitgezocht. Hopelijk passen ze nog op onze trouwdag, zou wat wezen
Nou ik pas mijn trouwring nog steeds hoor. Gaat meestal nog heel makkelijk uit. Dus denk dat ik hem lekker om laat!
Ik wil het liever ook niet, maar het risico lopen dat ze eraf geknipt moeten worden zint me al helemaal niet...
heb die van mij nog om gister alleen ff af gedaan met schilderen anders drukte die teveel in me huis maar daarna gewoon weer omgedaan
Heb ze 2 wkn terug uit voorzorg af gedaan, liever 9 weekjes zonder ringen als dat ze doorgeknipt moeten worden.. Ach als de kleine er strax is kunnen ze weer om.. misschien hebik wel het geluk dat ik niet teveel vocht in me vingers hou dat ze na de bevalling gelijk weer omkunnen.... volgens mij kun je beter in de wintermaanden hoogzwanger zijn, dan heb je denk ik minder last van dit soort dingen
Ik heb geen last van opgezwollen handen maar doe voor de zekerheid elke avond voor dat ik naar bed ga mijn ring af.
Als je elke avond en elke ochtend even je ringen probeert dan is de kans dat je ze niet meer afkrijgt heel klein. Ik draag mijn ringen als sinds eind mei niet meer maar ik hou dan ook heel veel vocht vast. Het is één van de dingen waar ik erg naar uitkijk: om straks na de bevalling gewoon mijn trouwringen weer om te kunnen
Ik heb de mijne al af, want ik heb op sommige momenten van de dag best dikke vingers en dan zitten ze niet lekker, en ik doe ze liever nu af dan dat ik ze later af moet knippen.