Zoveel twijfel tussen deze 2 namen. Waar kies jij voor en waarom? Heb je tegen argumenten waarom je perse voor 1 van deze 2 namen niet zou kiezen?
Ik heb Noor gestemd, ken hondje Fay vandaar.. Maar het is beide totaal niet mijn stijl dus keuze was lastig..
Noor Mooie internationale meisjesnaam (herkomst Arabisch/Grieks) die al jaren gangbaar is in Nederland. Fay heb ik niets mee.
Noor. Gewoon een leuke naam en ik vind de Y echt een hele lelijke letter dus Fay valt sowieso af voor mij. Nour vind ik trouwens nog leuker dan Noor.
Noor. Wat zijn jouw eigen overwegingen en wat vind je leuker aan de ene en wat vind je leuker aan de andere naam?
Noor, tenzij je ergens woont waar dialect wordt gesproken want dan vind ik niet dat de naam mooi uitgesproken word
Het is beiden niet mijn stijl maar ik kies toch voor Fay. Dat vind ik lieflijk klinken en met deze schrijfwijze 'te doen' (Fee zou ik niet doen). Noor kan ik echt al jaren niet meer horen of zien. Ben die naam echt spuugzat. Vind het een hele harde naam en een typische afkorting. Sowieso een vreemde naam. Je noemt je kind toch ook geen 'Nederlander'?
Oh wat lastig... Ik vind Noor eigenlijk mooier, maar die is zo populair dat ik dat toch ergens niet wil stemmen of zo. Engelse namen ben ik echter ook niet zo weg van. Als het schrijfwijze Fee was geweest had ik wel 100% dat gestemd!