Is dit een jongens- of meidennaam?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Sjors82, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Charley, jongens of meidennaam?

1. Jongens

2. Meiden

3. Kan allebei

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Vinden jullie de naam Charley (of Charly, of Charlie) een jongens of meidennaam? Ik vind het echt een jongensnaam, vooral omdat het van Charles afkomt, en de betekenis is MANNELIJK! Dat vind ik dan dus een beetje raar voor een meisje. Maar mede door GTST denk ik, wordt die naam wel als een meisjesnaam gezien, en dat komt dan weer van Charlotte. Wat vinden jullie?

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik vind het een naam voor zowel een jongen als een meisje.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik vind het ook kunnen voor beide. Ik ken toevallig ook een meisje die Charlie heet (geen afkorting van Charlotte ofzo, ze heet echt Charlie).

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik vind het een meidenvariant maar niet zo mooi eerlijk gezegd. Charlie lijkt me logischer en dat kan dat wel voor beide. Ik zou het persoonlijk alleen als roepnaam gebruiken en het kind Charles of Charlotte noemen

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik vind het meer een jongensnaam, zou het hooguit gebruiken als afkorting van een meidennaam.

6. Stormpie

Stormpie Lid

18 apr 2009
    30
    0
    0
    kan voor beide.. maar vin het leuker voor een meisje

7. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    typische unisex naam (en dat is voor mij persoonlijk al een reden om een naam af te laten vallen ;))

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @ts: Ik ben het met jou eens en met zwaantje :) , als je voor zo'n soort naam kiest, zou ik het alleen als roepnaam doen.

9. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Ik vind het geen naam voor een meisje [-X , maargoed het is een persoonlijke smaak natuurlijk!

10. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    hahaha grappig! Zie nu pas dit onderwerp, heb net zelf een topic geplaatst met de naam Charlie....

Ik vind het zelf geweldig als meisjesnaam (lekker stoer)..en was benieuwd wat anderen er van vonden... :D lekker persoonlijk allemaal he? ;)

Kijk trouwens nooit GTST, wist niet dat de naam daarin voorkwam :rolleyes: hmmmm iets minder wel...vraag me af of de naam dan toch niet veel zal gaan voorkomen...

11. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Mijn broer heet Charles en zelf vind ik Charley een meiden naam....

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja ik vind het meer iets voor een jongen

Deel Deze Pagina