Ik ben op deze pagina terecht gekomen omdat wij op zoek zijn naar een leuke tweede naam voor onze dochter die in september wordt verwacht. Ik zag al veel leuke ideeën voorbij komen met vernoemingen naar anderen We zouden onze dochter graag willen vernoemen naar haar oma’s a-n-n-e-l-i-e-s en j-a-c-q-u-e-l-i-n-e (ik heb er even streepjes tussen gezet zodat ze dit berichtje hopelijk niet vinden via Google. Heeft er iemand een leuk idee? Alle tips zijn van harte welkom! Bedankt alvast!
Gewoon hun twee namen achter elkaar! Het zijn echt heel lelijke namen à la Jopie en Gertje (om maar wat te noemen). Of anders Jackie Lis?
Bedankt voor alle leuke reacties!! We vinden het best lastig maar er zitten leuke ideeën bij. Zelf bedacht ik vandaag nog Jane ☺️ (wel als tweede naam). Hebben jullie al een leuke naam/combinatie voor jullie baby?
Precies dit! En anders misschien beide oma's een naam laten kiezen. Dan vernoem je niet, maar eer je ze wel. Laat je beide oma's hun 3 mooiste meisjesnamen opschrijven en kiezen jullie van beide de mooiste. Dat vind ik persoonlijk leuker dan compleet verknutselde namen.
Vind ik ook een mooi idee! Mijn schoonzus heeft een van haar kinderen een naam gegeven die mijn schoonmoeder eigenlijk heel graag had willen geven maar wat mijn schoonvader destijds niet mooi vond. Ze vond het echt prachtig dat haar kleinzoon alsnog die naam mocht dragen. Dat is m.i echt veel leuker (ook voor degene naar woe vernoemd wordt) dan een saaie vernoeming.