Nog 1 week en dan is mijn due date..! Ik begin het echt spannend te vinden en wordt er erg nieuwsgierig en ongeduldig van..! Herkenbaar..?
Haha ja heel herkenbaar, ik kan ook bijna niet meer wachten en hoop zo dat ie ons niet lang meer laat wachten!
Ik moet nog ietsje langer dan een week, maar ben ook erg ongeduldig en nieuwsgierig. Maar het zou beter uitkomen als het nog wat langer blijft zitten haha. Zo tegenstrijdig.
Over 5 dagen word ik ingeleid, ben dan 37 weken maar heb zwangerschapsvergiftiging. Lig al 1 week in het ziekenhuis dus zal blij zijn als het allemaal voorbij is. Succes iedereen!
Zéér herkenbaar, al ben ik toch al vanaf week 37 ongeduldig. En nieuwsgierig, dat ook heel erg. Hoop dat t niet lang meer duurt!
Herkenbaar dus..! Wel logisch natuurlijk! We hebben er zo lang op moeten wachten..! Miis: ik duim voor je hoor, nog 2 daagjes! Leenislief: waarom zou het beter uitkomen als het nog eventjes zou duren dan? Ellen30: wat vervelend dat je in het ziekenhuis ligt. Maar nu wordt je wel extra in de gaten gehouden. En wachten tot 37 weken is ook wel prettig toch? Voor het kindje dan. Ik duim dat de dagen snel voorbij zijn voor jou! Sterkte! @Allen: nog eventjes meiden! Voor we het weten zijn we alweer vergeten dat we zo ongeduldig waren!
Ja, en dan gaat de tijd natuurlijk weer veel te snel haha! Misa, komt me beter uit omdat ik dan nog wat puntjes op de i kan zetten hier. Nog even een lampje ophangen en dat soort dingen Ook gunstiger omdat ik dan vakantie kan opnemen na m'n verlof. Anders bestaat de kans dat ik eerst weer 1 of 2 weekjes moet werken en dan pas vakantie mag. Dus vandaar, maar eigenlijk heb ik liever dat het kindje vandaag nog komt
@leenislief, dat is ook herkenbaar: nog ff niet want ik moet nog dit en dat..! Maar eigenlijk ben ik nooit klaar want ik bedenk me steeds weer nieuwe dingen om te doen..! Haha!
ik heb ook steeds geroepen, geowon tot week 40....eigenlijk vorige week donderdag was alles echt af en in huis hahaha, dit x echt zo laaaat met alles... vandaga mijn due date+ gestript straks, dus duimennn
Hier nog 3 dagen...zegt men. Haha, mijn dochter kwam absoluut niet uit zichzelf, ik ben dan ook met 42 weken ingeleid. Ik had heel erg gehoopt dat deze wat eerder zou komen, maar naarmate de tijd verstrijkt heb ik toch echt het idee dat hij ook niet vanzelf komt. Misschien kan mijn lichaam niet uit zichzelf bevallen....
Miis, ben je gestript vandaag? Wilde je dat zelf? Ik moet vanmiddag ook naar de vk en wil eens vragen wat zij in gedachten had. Ik neig naar vrijdag (due date) strippen of anders dinsdag na Pinksteren, als de kleine er nog niet is..! Anders met 41 weken inleiden. Ooh ik hoop voor je dat het werkt! Ik ben dit keer ook zoveel later met alles..! Juenco, ook al aan het wachten..? Hihi! Ja sommigen komen gewoon nooit op tijd hè.. Mijn moeder heeft 3 kids en 2x tot 14 en 16 dagen overtijd gelopen. Derde keer was een geplande keizersnede, medische redenen en 2 weken eerder gehaald. Maar m'n zusje was vrij klein, dus had anders ook vast op zich aten wachten!
Ik moet ook nog iets meer dan een week. En dat kan voor mij niet snel genoeg gaan. Maar zo te lezen ben ik niet de enige. De kleine is nu nog erg druk in mijn buik, dus heeft het er nog prima naar zijn zin. Ben dus ook bang dat ie weinig haast heeft om er uit te komen.... We wachten het af!
Ja dat denk ik ook steeds: nog net zo druk, geen verandering, hoogstens wat meer harde buiken. Dus ik denk dat deze ook nog geen zin heeft te komen..! Haha! Nog even meiden! Miis, hoe gaat het? Al nieuws na het strippen?
Hai daar! Bij jullie al actie? Hier nog helemaal niksnakkesnada! Ik ga echt de 42 weken weer vol maken ben ik bang. Buiten het feit dat het niet praktisch is (mijn man heeft nu vakantie) ben ik het gewoon echt zat! Alles is me teveel, vooral 's avonds. Blegh...kom nu lief kereltje van me!!
Pfff was t maar waar, maar helaas nog steeds niks en dan ben ik nog niet eens overtijd, snap heel goed hoe je je voelt, ik zit er ook steeds vaker helemaal doorheen en dan de gedachte dat t nog 2 weken kan duren... Komt ook eigenlijk doordat iedereen inclusief verloskundigen enzo hebben gezegd dat ons mannetje wel eerder zou komen omdat ie met 31 weken al helemaal ingedaald lag en vanaf het begin 2 weken voorloopt op groei, maar zegt dus niks!
Nee, niks zegt wat en niks helpt ook heb ik het idee.... Het kindje komt wanneer het er klaar voor is. Dat dat zo is weet ik, maar oh wat is het frustrerend zeg...voor jou helemaal omdat de VK heeft gezegd dat het wellicht eerder zou komen. Helemaal deze dag. Vanmorgen begon het met veel harde buiken, maar na het douchen ging het weg. Ik ben toen op bed gaan liggen en heb daar werkelijk 2 uur lang zeer regelmatige pijnlijke harde buiken gehad. Het was tussendoor wel een half uur we, maar daarna kwam het pijnlijker en regelmatiger terug. Nu??? Helemaal weg. Ik moet dinsdag weer naar de VK en dan gaan ze me strippen. Als dat ook niet werkt dan ga ik eisen dat ze me eerder inleiden, want dan komt deze óók niet uit zichzelf, dus waarom dan pas met 42 weken inleiden? (roep ik nu heel hard, maar ik ben een watje hoor op dat gebied ) Pffff....
Nou dat hebben we dan ook gemeen want als ik op bed lig heb ik ook zeer regelmatige harde pijnlijke buiken, zodra ik dan ga douchen of wat anders ga doen verdwijnt t weer, echt zo stom! Zit nu lekker op de bank en heb nergens last van behalve wat pijnlijke steken van onderen! Hoop zo dat het vannacht of morgen toch echt gaat beginnen en ook zeker voor jou! Ik moet ook dinsdag naar de verloskundige ben dan precies 40 weken dus ze zullen bij mij nog niks doen! Hoop voor jou dat het strippen gaat helpen!
Hey meiden, ook hier nog niets aan de hand.. Ik begin er ook aardig zat van te worden, en anders mijn man wel. Morgen wordt ik gestript en ik mag hiero kizen voor inleiden met 41 weken. Niet een fijn idee, maar ik denk dat we daar dan toch aar weer voor gaan als het strippen niet wat wordt. Hou vol meiden!!!
Ik meld me weer, de actie is weer helemaal weg. GIsteravond op bed leek het nog even wat, maar ja, ben in slaap gevallen en net wakker geworden....zonder baby in mijn armen Dus jij hebt dat ook Miek? Hoe is het nu bij jou dan? Nog steeds weg? Of zet het toch door? Misa: ow spannend, hopelijk werkt het strippen en kunnen ze strippen! Op zich wel fijn, dat je mag kiezen om met 41 weken ingeleid te worden. Inleiden is niet echt prettig, maar goed, heel dramatisch is het ook niet. Kiezen voor inleiden met 41 weken mag hier niet, maar ik ga toch echt proberen op mijn strepen te staan. Nogmaals, als strippen niet helpt helpt niets meer bij mij en komt hij er echt niet zelf uit. Nou ja, vandaag nog maar even genieten van het (voorlopig) laatste warme zonnig dagje! Ach ook wel weer lekker, dan liggen we tenminste niet zo te puffen in die hitte en onze pasgeboren hummeltjes ook niet