met 29 weken al vruchtwater verliezen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Justy, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hoi allemaal,

Is het mogelijk dat ik nu al vruchtwater verlies? Ik heb soms het idee dat er scheutjes uit lopen en alleen afscheiding kan het niet zijn want dat is witter en mn string wordt er wat vochtig van. T ruikt alleen niet echt zoet naar mijn idee en ook niet naar urine. Iemand enig idee????

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Kan heel goed afscheiding zijn, ik had op een gegeven moment ook plasjes dat leek alsof ik in mn broek had gepiest.

Maar, gezien je termijn, zou ik ZEKER de verloskundige bellen hoor als je dit vermoed!
    Daar zijn ze voor!
    Succes!

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Toch niet meteen? Ik moet di weer voor controle is dat vroeg genoeg of is t heel ernstig als je af en toe wat vruchtwater zou verliezen:(

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Als je denkt dat het evt vruchtwater is moet je nu bellen en niet pas dinsdag

5. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

het is niet de bedoeling om af en toe vruchtwater te verliezen. dat lijkt mij om gebroken vliezen te gaan en dat betekent infectiegevaar. zou ook nu bellen en vragen of het getest kan worden.

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Geen sec wachten als je denkt dat het vruchtwater is.

Jij en je kind kunnen dan ernstige infecties voor oplopen.

Ik heb net 14 dagen ziekenhuisopname achter de rug ivm verdenking van scheurtje boven in mijn vliezen.

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wat voorgaande dames al zeggen, het kan fataal aflopen als je zo door blijft lopen als ze idd gebroken zijn.

8. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Oh mijn God jullie maken me bang....

T probleem is juist dat ik niet weet wat het is. En ik verlies het ook heel minimaal en het is meestal savonds.

Degene die een scheurtje had: hoe wist je dat t vruchtwater was? Het ruikt namelijk niet zoet....

9. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    516
    113
    Het is denk ik echt afscheiding.. Heb ik ook en echt steeds straaltjes, heel dun n ruikt vrij neutraal.. En s niet wit

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ja als je bang ben bel dan gewoon even...
    Zie t Probleem niet zo...

11. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Beter het zekere voor het onzekere nemen en toch de vk laten kijken hoor, je kunt het beste even een inlegkruisje indoen om zo wat op te vangen.

12. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Heb inmiddels wat uitgebreider gezocht op internet en blijkt in vele gevallen toch urine of afscheiding te zijn. Heb het ook alleen net na het plassen en de rest van de dag niet echt. Heb nu geprobeert beter uit te plassen en de laatste keer had ik het niet. Ook omdat het niet zoet ruikt en echt heel weinig is ga ik er vanuit dat het gewoon urine of afscheiding is.

13. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Die kans is idd heel groot, maar mocht je toch nog (gaan) twijfelen; voor dit soort dingen kun je echt je vk gewoon bellen, daar is ze voor!

14. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Dat opvangen ga ik wel even doen dinsdag (als het dan nog is want ik heb het nu niet) dan moet ik toch naar de verloskundige dus laat ik t meteen even controleren.

Bedankt voor de reacties allemaal!!!!

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik rook echt niets zoets aan mijn vruchtwater!

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik zeg de VK bellen, zij kan heel snel uitsluiten of het vruchtwater is of niet. Als het wél vruchtwater is moet je absoluut niet wachten tot dinsdag. Neem het zekere voor het onzekere en bel haar...!!

17. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ik zou ook zeker bellen! Beter bellen dat het geen vruchtwater is dan niet bellen en ermee rond blijven lopen.
    Het is zeer gevaarlijk om rond te lopen met een scheurtje in je vliezen, kan een infectie geven aan jou of je kindje.
    Als je niet belt en het niet laat checken, sorry maar dat vind ik persoonlijk niet slim.
    Als er wel wat is en het loopt verkeerd af, sla je jezelf voor je kop.

18. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    is afscheiding hoor meid ik heb het soms ook net of je in je broek plast.en vertrouw je het niet vk even bellen

19. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Kan me alleen maar bij bovenstaande reacties aansluiten.

20. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Hetzelfde heb ik ook gehad 2 weken geleden. Ik heb toen 's avonds de vk gebeld. Ze is direct komen kijken en het bleek toen gelukkig om afscheiding te gaan. Ze heeft inwendig gekeken terwijl ik moest hoesten of op m'n hand moest blazen. Als er dan een straaltje uitloopt gaat het om vruchtwater. Dit was niet het geval. Ik verlies zo af en toe nog waterige afscheiding maar inmiddels weet ik dat het om afscheiding gaat en niet om vocht. Zodoende kan ik het ook loslaten. Haar bezoek heeft me erg geholpen.

Deel Deze Pagina