isabel en joel vind ik mooiere namen maar minder goed bij elkaar passen... mila en luka hebben voor mij wel dat tweeling gevoel, allebei 4 letters en twee lettergrepen, snap je?! Bij Isabel zou ik dan namen mooi vinden als: Isabel en Manuel Isabel en Daniel Isabel en Michael Isabel en Raphael (Isa en Raf)
Helemaal mee eens Ik heb dus ook op Mila en Luka gestemd. Ben het ook eens dat het mooier is met een c. (Luca) Ik vind de suggestie van IS88 Isabel en Daniel erg mooi! Twee klassiekers! Ondanks dus, dat deze twee namen ook op elkaar rijmen. Ja, moeilijk he!
heb voor mila en luka gekozen. Zou idd dan ook luca doen. Maar vindt isabelle ook erg leuk. maar de jongens naam niet echt. Misschien isa en luca?
Ik zou juist voor de andere mix kiezen. Dus: Mila en Joël Isabel en Luka. Juist omdat anders beide namen op een A eindigen of beide namen op een EL. Bekt net iets lekkerder. Overigens vind ik dan Isabel en Luka het leukst. Succes!
Ik vind Isabel en joel leuk, maar waarom geen Isabel en Luca? Vind ik super leuke combinatie. Mila vind ik het minst leuk.
Ik heb op geen van beide gestemd. Ik vind de combinatie Luka en Isabel eigenlijk het leukst! Krijg een beetje jut en jul gevoel bij Mila en Luka.
Luka (vind ik wel heel mooi met een k, zou ik ook doen) en Isabelle Ik vind Isabel(le) een mooiere naam dan Mila. Mila klinkt zo krengerig vind ik. Ik zou van Isabel eerder Isa maken.