Hoi allemaal, Qua meisjesnamen waren mijn man en ik er al vrij snel uit. Nu krijgen we een jongen en ik moet zeggen dat ik het verzinnen van een jongensnaam toch best lastig vind. Mijn man is helemaal weg van de naam Pepijn.....Ik vind dit ook een stoere naam, die je niet enorm vaak hoort. Maar om de 1 of andere reden twijfel ik toch een beetje. Waarom? Geen idee. Wat vinden jullie van deze naam?
Ik vind het niet zo'n leuke naam, vanwege het woord pijn in de naam. Maar ik vind het geen hele vreselijke naam.
Dit. En ik vind 'm ook vrij bekakt, niet echt 'stoer', sorry. Misschien is Silvijn iets? Of Levijn? Waar ik bij Pepijn ook aan denk, maar stoerder vind: Hugo Leander Merijn Casper Tobias
Ik vind t vreselijk klinken door die 2 P's in de naam Ook helemaal niet stoer, eerder suf. Ik zou dan kiezen voor Stijn of Tijn. Of misschien nog Silvijn, Marijn..
Ik vind hem wel leuk! Zeker t.o.v. de Stijn, Silvijn, Merijn en Tijn varianten (die vind ik wat suffer). Niet echt stoer Pepijn, maar wel gewoon ok.
Ik vind het een hele leuke en hippe naam, alleen de afkorting die er vaak bij gebruikt wordt vind ik niet heel leuk: 'Pep'. Bij twijfel is het nee toch? Jullie vallen vanzelf voor een naam. En misschien is het juist wel deze naam die nog even moet vallen, maar uiteindelijk jullie hart wint ... Succes!
Wel oké, maar wel een beetje kak. Maar daar hoeft niks mis mee te zijn T is geen naam die ik zelf zou geven, maar vind hem absoluut niet lelijk!