Hallo, Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad, alles was goed en we hebben gehoord dat we weer een meisje krijgen .Nu zijn we dus op zoek naar een nieuwe meisjesnaam.We hebben al 3 voorkeuren maar meer ideeën zijn welkom. De namen die we in gedachten hebben zijn: Liselotte, Isabel en Madelief. Iemand nog een ander leuk idee of welke vinden jullie leuk van bovenstaande namen?
Wat leuk, gefeliciteerd! Zelf zou ik denk ik weer voor zo'n dubbele naam kiezen: uit jullie opties nu dan Liselotte. Al vind ik Isabelle/Isabella eigenlijk weer een stuk mooier
Dankjewel,Isabella is ook mooi maar met de achternaam spreekt het een of andere reden lastig uit merkten wij.vandaar Isabel.
Leuke namen Ik zou gaan voor Madelief, erg mooi! En anders Liselot / Lizelot, dat vind ik net iets fijner klinken dan Liselotte. Leuke naam ook! Isabel vind ik minder, die vind ik wat fel klinken.
Floraline Marjolieke Violette In principe zou iedere bloemennaam kunnen worden geplakt aan de uiteinden -lein, -lien, -line, -lieke, -lief, -lieve, -lotte, of -lette. En anders toch Madelief!
Het staat dus ongeveer gelijk tussen Madelief en Liselotte.gaat nog moeilijk worden, mijn man en ik vinden allebei net de ander een beetje mooier.gelukkig hebben we nog even.en we staan open voor nog meer meningen en suggesties
Je hebt nog alle tijd, zeker als je wil proberen je 3e kindje binnen te houden tot eind april. Ik zie het net pas. Wat toevallig! Deze keer heel wat anders
Geen olifantendracht nodig hier hoor.en van de meiden was puur toeval,de eerste was wat laat terwijl de 2e juist eerder dan de uitgerekende datum kwam.
Gefeliciteerd! Liselotte vind ik heel mooi en ook bij de andere 2 passen. Leonoor/Leonore vind ik er ook mooi bij. Ik weet niet waarom maar een L als beginletter vind ik er persoonlijk mooi bij.
Madelief vind ik erg leuk! Maar niet als volwassene Andere ideeën: Leonore Jasmijn Willemijn Marjolein Jospehine Madeleine Susanna/Suzanne Lillian
Ik zie er weer een paar mooie tussenstaan. Josephine klinkt ook mooi maar ik weet niet of mijn man die mooi vind.en Jasmijn hebben we het ook al eens over gehad. Willemijn is helaas al vergeven.