Namen uitzoeken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nancy, 9 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Hallo

    Wij discusieren er ook over en dan stoppen we weer.........met motto eerst maar eens zwanger raken kijken of dat lukt!

    Mijn man en ik hebben best wel verschillen; ik houd van engelse klank dubbele namen, maar mijn man zegt dat kunnen ze hier niet uitspreken...geen gehoor. Caitlin was altijd groot favoriet. Ligt er ook aan wie de naam draagt. Vond Apple van G.Paltrow of Sienna van S.Miller ook mooi.

    En inderdaad in eigen omgeving still houden, ik brabbel er nogal op los en zie dan andere die in verwachting zijn ooit denken van hmmm....

    Nu is het even; meisje= Bailey en Jongen= Josh
    maar kan volgende week weer anders zijn.
    :)
     
  2. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hihi al die namen!
    wij vinden echt heel veel namen leuk, van de stoere oerhollandse namen tot de klassieke engelse namen!
    pfff gaat nog moeilijk worden!
     
  3. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    hallo dames

    Wij hebben twee kinderen ze heten Dyantha Cassandra en Semantha Tiedsje
    Dyantha is niet vernoemd maar Semantha haar tweede naam tiedsje zo hette mijn schoonmoeder die voor 4 jaar terug is overleden

    Als ons toekomstige baby een meisje is heet ze Yamalina janny en een jongen Yorick daniël

    groetjes roelien
     
  4. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ohja dat doen wij ook al hoor :) !!
    Hier komt elk jaar een babykrant uit en dan zit ik s'avonds achter mijn krantje mooie namen uit te zoeken :). Maar het is zoooo moeilijk! Ben benieuwd of we er ooit uit gaan komen als het echt zover is !

    Groetjes
     
  5. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Toen ik voor het eerst zwanger was en we namen zochten, zei ik meteen al dat ik als het een meisje was haar Kayleigh wilde noemen en omdat ik ook een tweede naam heb (niet gedoopt overigens, mijn vader besloot toen hij onderweg was naar het stadhuis om mij aan te geven dat ik ook nog een naam moest krijgen die ik van mijn moeder had, mijn moeder had die weer van haar moeder alleen allemaal net even anders: emmanuele, emanuelle en ik emanuele ;) ) wilde ik dat mijn kinderen er ook 2 kregen, ik vond de namen Kayleigh en Joey helemaal geweldig maar mijn man wilde graag zijn beste vriend vernoemen. Ik wil graag dat al mijn kinderen de Y in hun voornaam hebben net als mij en gelukkig heette zijn vriend Melvyn (en niet kees of jan want dan had het niet doorgegaan haha) We kozen als 2de naam Alexander en voor een meisje Asmara, wat eerste dochter betekend. Toen Melvyn Alexander geboren was, vertelde mijn schoonmoeder een groot geheim... ze hadden voor mijn man en zijn broer nog een kindje gehad maar die hadden ze met 6 maanden zwangerschap verloren en die hadden ze de naam Alexander gegeven. Toen hun eerste kleinzoon die zelfde naam kreeg moest ze het wel vertellen want alles kwam terug! Onbewust hadden we dus nog iemand "vernoemd".

    Ik zal nog even alle namen neerzetten misschien brengen we iemand op ideeën
    Onze oudste heet Melvyn Alexander en had als meisje Kayleigh Asmara geheten.
    De middelste heet Joey Romano en had als meisje Demy Marousha geheten.
    De jongste heet Royce Mitchell en had als meisje Danyelle Manuela geheten.

    Nu gaan we voor onze vierde kindje dus kunnen we weer op namen jacht maar we hebben nog geen idee welke het worden gaat... zijn we ook niet mee bezig... eerst zwanger worden :D

    Lang verhaal he :rolleyes:
    Groetjes Wendy
     

Deel Deze Pagina