ben ik een slechte moeder?

Discussie in 'De lounge' gestart door sannnniee, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hallo meiden,

even van me afschrijven,
    ik voel me kei slecht!
    door een voorliggende placenta en heel veel bloed verlies mag ik niks anders dan alleen maar wa rusten.
    nu ben ik ondertussen gelukkig wa meer gaan doen.
    maar me meisje is dus veel bij oma. ik ga dan ook wel mee dus is ze wel in me buurt maar kan ze weinig aandacht geven.

nu heb ik ze net naar me moeder gebracht. omdat me vader dat altijd zo leuk vind en ik blij ben met hun, en me meisje het ook altijd erg leuk vind.
    maar nu zit ik dus alleen thuis.
    man laat thuis.

voel me gewoon echt slecht.
    er gaan dagen komen dat ik ze MOET missen als ik weer hevig ga bloeden want dan is het opname, en zo zal ik me hele zwangerschap wa kwakkelen, als het tenminste tot 26 weken blijft zitten.

en nu breng ik ze vrijwillig naar oma.
    terwijl dat niet MOET.
    en die paar uurtjes had ik ze zelf ook wel kunnen verzorgen. en lekker op bed kunnen leggen.
    maar nu is ze bij oma en voel ik me echt k*t

morgen ga ik wel even de stad in, en slaap ze lekker bij oma smiddags zodat ik rustig aan schoenen kan kopen voor me meisje.
    (eigenlijk mag ik da nog niet, maar ze zaal toch echt schoenen moeten hebben)

naja.. misschien dom dat ik dit hier weg zet.
    maar moest even van me af !

liefsssss... van een mama die haar meisje mist !!!!

2. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik vind je echt geen slechte moeder!!!
    en vooral omdat je je hier druk om maakt!!!
    ik ken iemand die brengt haar kindje telkens weg en voeld zich niet zo.
    je bent een topmoeder en je kan niet anders!!!
    later is je meisje je harstikke dankbaar voor haar broertje of zusje!!!

3. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Meid dit is toch overmacht! Maar ik vind wel dat je dus geen schoenen moet gaan kopen. Stel je voor dat je gaat bloeden. Vraag oma gewoon om een paar schoenen te kopen, al zijn ze lelijk, ze heeft toch schoenen! Heb jij weer lekker wat uurtjes met je dochter!

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Juist goed dat je aan het kindje in je buik denkt! Je kindje vind het leuk bij opa en oma.. En andersom idem..

De voorgaande tip lijkt me prima.. Laat oma schoenen kopen.Vind ze vast prachtig !

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik vindt jou geen slechte moeder hoor! integendeel zelfs... je zorgt ervoor ondanks dat jij nu even niet zoveel kan dat ze toch een leuke dag heeft met opa en oma.. zo kan zij lekker spelen en gek doen met opa en oma en jij zorgt ervoor dat je kleine babytje in je buik goed kan groeien!!! niet zo schuldig voelen hoor meid t komt allemaal weer goed als je kindje geboren is... wees maar heel blij en gelukkig dat je zulke lieve ouders hebt die je meisje willen opvangen in deze moeilijke tijd...

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Je bent heus geen slechte moeder hierdoor hoor, maar een goede !!!
    Maar inderdaad geen schoentjes kopen, laat manlief of oma dat even doen.

7. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    of anders schoentjes via internet kopen? heb ik ook gedaan! :D

8. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind je ook geen slechte moeder maar een hele goede en dappere!
    Je hebt je meisje juist een plezier bezorgd want ze vind het heel fijn bij opa en oma en zij ook met haar en daar kan ze ook lekker spelen en verwent worden.
    Probeer er juist van te genieten, lekker lang douchen, lang uit op de bank met een kop thee of wat dan ook.
    En geen schoenen gaan kopen, bestel ze maar ofzo vanaf de bank haha.

9. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    dank je allemaal!!

zit echt gewoon verdrietig op de bank..
    jullie woorde doen me zo goed!!!
    soms is het echt fijn je hart te luchten.

al mis ik me meisje, ze is inderdaad heel goed bij mij ouders.
    en ze krijgt alles wat haar hartje wilt. maar soms denk ik weleens te weinig aandacht van me.je denk soms echt de gekste dingen. terwijl da nie zo is. zo lees ik net dat ouders hun kindje alleen laten om te stappen... nou no way!! al kan ik dan nooit meer weg.. me kind blijft niet alleen.

die schoenen ja.. ze moet ze hebben. want heb een super outfit voor haar met kerst. maar verstandig is het niet zelf te gaan,
    ben nu eindelijk een week dat ik nie meer bloed, en hoop dat dat zo blijft tot minimaal 26 weken.
    woensdag op controle, en dan hoop ik te horen da ik weer mag werken. maar vrees van niet., weet nie hoe da gaat met zoiets.

nou ontopic weer. super meiden !!
    thanx voor jullie lieve woorden!

10. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk denk je soms je kindje weinig aandacht tegeven, dat heeft iedere moeder denk ik wel en ook al krijgt je kindje volop aandacht.
    Het is alleen maar goed dat je haar mist en je mag best even lekker huilen dat je haar zo mist.
    Maar je dochter zal er niets van meekrijgen want die zal het vast te druk hebben hihi.

11. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    bij welke winkel wil je die schoenen gaan halen?

ik denk niet dat je weer kan gaan werken, helaas.
    maar echt je rust nemen ook al is dat moeilijk!

12. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    heey meis,,je bent absoluut geen slechte moeder!het feit dat je je zo rot voelt zegt al genoeg!!
    overmacht kan je niks aan doen!!ik wens je heel veel sterkte en ik weet hoe je je nu voelt,maar het komt allemaal goed!!!
    dikke knuffel van mij voor jouw!!!!!!!!!!!

13. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Je bent echt geen slechte moeder omdat je je kindje een keer naar opa en oma brengt. Zij vindt het leuk en zij vinden het leuk ;)
    Zou alleen geen schoenen gaan kopen nu. Bij van Haaren kan je op internet precies zien welke schoen in welke winkel in welke maat voorradig is. Dan hoef je alleen maar iemand de opdracht te geven ze te gaan halen. Zo heb ik het laatst ook gedaan.

14. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Heel herkenbaar!!!

Ik was 36 weken zwanger en kreeg ineens een te hoge bloeddruk en moest het echt rustig aan doen!
    En me verloskundige zei gelijk ja kunnen de jongens niet naar opa en oma totdat jij beter bent.... ehm jah kan wel maar wil eigenlijk niet!

Toch maar gedaan heb als een klein kind zitten huilen op de bank de hele avond omdat ik me er zo slecht over voelde en me eigenlijk ook alleen voelde. Maar uiteindelijke toen ze na 3 dagen terug kwamen was ik goed uitgerust en kon alles veel beter aan.

Dit is nu overmacht en straks kun je lekker genieten van je 2 kindjes!

15. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    het is ook niet zo gek dat je nu wat minder aandacht hebt voor je meisje... is ook niet niks wat je nu meemaakt.. je probeerd het allerbeste te doen voor je kindjes en dat vindt ik heel knap van je... tuurlijk mis je haar en krijg je het gevoel haar tekort te schieten maar meid het is ffe niet anders...

ik heb 2 kleine kindjes en ook mijn oudste moet nu haar aandacht delen met haar zusje.. soms heb ik dan ook even het gevoel dat ik haar minder kan geven maar het kan gewoon niet anders... denk dat elke mama weleens zoiets voelt... we doen wat we kunnen toch!!! en je meisje heeft het goed bij opa en oma zolang jij aan jezelf en de baby moet denken...

ik zou die schoentjes via internet gaan bestellen hoor of je geeft je ouders wat centen en dan kunnen ze met je meisje samen de stad ingaan...!

wens je heel veel sterkte toe en dat je nog een mooi kindje op deze wereld mag zetten...

16. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    het is ook niet dat ze maar eenmalig naar oma gaat, normaal ga ik ook 30 tot 40 uur werken, (sommige zullen dat wel veel vinden) dan is wel vaak me man thuis dus is ze nie alle dagen bij oma. maar toch ook vaak, en dan wilt ze vaak nie mee naar huis, dus weet dat ze het goed heb daar.

en terwijl ik aan het werk ben dan vind ik het makkelijker, want dan moet het.
    maar ik heb me heerlijk in me pijama gehesen. heerlijk dat wel.
    en me moeder belde net dat ze lekker lag te slapen.

maar moeilijke situatie,
    want ik werk normaal wel, maar als ik dan toch vrij ben naja ziektewet, dan wil ik ze toch graag bij me.

jullie zijn zo lief!

17. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    #17 ilseroc, 21 dec 2009
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
    Ik snap je gevoel heel goed hoor, dat je je schuldig voelt omdat jij zit te "niksen" (zo voelt dat dan) maar je moet nu even aan jezelf denken, even rust houden en je weet dat er geen betere 2de opvoeder is dan oma ;)
    Je meisje vindt het helemaal leuk bij oma, dus zij ziet het als een leuk uitje!

No worries, geniet van je avondje, lekker relaxen en morgen er weer wat frisser tegenaan...alleen geen schoenen kopen hoor, tis megaglad buiten en dan die bloedingen...ik zou het er niet op wagen...

knuf voor jou!

Deel Deze Pagina