Wij komen er niet uit met jongensnamen. Ik vind alle namen wel wat hebben maar echt het, ja dit is em!, gevoel heb ik nog niet. Dus nog maar is een poll er tegenaan gooien, kijken of dat helpt
Siem, Siep en Jip zijn namen waarbij ik een beetje pit mis. Ik stel me daar hele verlegen jochies bij voor. Niet mijn voorkeur dus. Gijs vind ik niet mooi. Guus wel
Vind Siem erg leuk. Zou voor mij ook een optie zijn geweest maar viel niet in de smaak bij mijn vriend... Vind de G-namen: Gijs en Guus nogal een harde klank hebben. Omdat ze met de Nederlandse harde G beginnen. Misschien Tycho of Twan een optie? Succes!
Gijs of Guus. Siep doet me denken aan de poes van Jip en Janneke, Siem vind ik wat kinderachtig. Jip vind ik héel kinderachtig, daar zie ik echt geen volwassen vent bij.
Behalve als TS in Brabant of Limburg woont. Daar klinken Guus en Gijs heel anders. Guus vind ik trouwens het mooist.
Gijs of anders Guus. Voor mij de enige opties die ook kunnen als hij volwassen is. De rest moet me denken aan disney of andere kinderprogrammas sorry
Ik ben een van de weinige zie ik, maar ik vind siep heel leuk! Je zou ook nog een andere schrijfwijze kunnen overwegen, sieb, syb