Sverre stond op m'n lijstje.. Maar we krijgen dit keer een meisje. Nu nog druk met manlief in discussie over een naam. Ons zoontje heet Kai.
Niet zwanger, maar een meisje gaat absoluut Elora heten Een jongen waarschijnlijk Rewan of Roïn of Rowin.
Is ook wel hoor. Hij staat ergens op 248 ofzo in de SVB lijst. Wij hebben gewoon een goede smaak, haha! 😜
Supermooi. Die naam stond ook op mijn lijstje, combineert alleen niet goed met de achternaam. Alsnog zou ik 'm weer in overweging nemen voor een eventuele tweede.
Wat leuk om te horen! Ben benieuwd waarom de achternaam niet past. Hier past 'ie er juist perfect bij, haha! En hoe heet je eerste?
Leuk! Hier ook Yael Jedidja voor een meisje en Elai Raphael voor een jongen. Nog even en we weten wat de naam zal worden 😊
Samuel staat op ons lijstje voor de 2e... maar manlief twijfelt.. Onze eerste heet Benjamin, we willen het geslacht niet weten dus in oktober zal ik de naam bekend maken haha
Ons zoontje heet Luka. Mocht er ooit een tweede komen dan wordt het bij een meisje Faye of Mila en bij een jongen Jace of Milan 😃