Wat vinden jullie de mooiste naam? We houden van een beetje netjes, maar toch hip.... We twijfelen heel erg tussen deze vier namen. Bedankt voor het stemmen!!!
Ik vind Veerle de mooiste van de 4. Guusje vind ik minder mooi voor een volwassen vrouw En Yfke vind ik er qua namen niet bij passen! Is geen "kakkienaam"
Ik vind de namen of niet 'kakkie' of niet hip... Veerle en Madelief vind ik bv. wel 'kakkie', maar niet hip. Guusje vind ik gewoon niet leuk. En Yfke vind ik niet echt 'kakkie', maar wel het hipste van het stel en ook het leukste. Ik stem dus op Yfke.
Hier sluit ik me bij aan. Yfke stond hier ook op de lijst. Maar is afgevallen omdat ik em uiteindelijk toch te fries vind (en wij wonen niet in friesland..).
Veerle! Ik kende de naam niet tot dat ik een Veerle in mijn groep kreeg. Een meisje die ik zo zou inpakken en meenemen naar huis als een cadeautje. Het is een snoetje en daarom kan ik de naam ontzettend waarderen.
Ik vind Veerle en Madelief wel leuk, Yfke vind ik wel aardig, maar niet kakkie en Guusje vind ik weinig aan.
Absoluut Veerle, de meest hippe en kakkie naam naar mijn mening. Madelief vind ik ook mooi maar meer als tweede naam. Ik houd niet van -je namen, dat het al verkleind is, daarnaast vind ik Guusje ook niet hip. Yfke vind ik helemaal niets, ik ken een meisje dat tyfke werd genoemd, nu kan je op alles wel wat verzinnen maar vond dat echt niet leuk voor het meisje in kwestie. Daarnaast vind ik het ook zeker geen hippe naam en ook niet echt kakkie. En Veerle, zeg nou zelf da's toch een naam waar je wel mee aan kan komen
ik kan niet kiezen, leuke namen. Veerle valt voor mij als eerste af. Ik vind de naam juist helemaal niet hip, vind 't meer een 'dozennaam', maar dat ligt misschien aan de 2 veerles die ik ken. Guusje vind ik stoer, madelief en yfke heel leuk en mooi. Lastig hoor! Ben benieuwd wat jullie kiezen
Ik vind Yfke de leukste... kort en krachtig. Veerle vind ik ook heel leuk. Guusje vind ik mwah... ik zou er zelf nooit voor kiezen, moet echt bij je passen. Madelief vind ik niks aan, suf en tuttig.