Jasper/Jesper, Thomas, Stijn, Pepijn, Pelle, Fedde, Michiel/Giel Fiene, Milou, Eline, Mare/Marit, Linde, Lotte... Succes, drie namen vinden valt niet mee!
Gefeliciteerd een 3ling wat leuk! Ik vind van jou lijstje het leukst; Levi, Jesse en Roos klinkt ook wel lekker met de andere namen vind ik. Ruben, Sarah, Suze, Levi, Jesse en Roos
Allereerst proficiat! Nog wat jongensnamen: Mats Yorick Stan Abel Bram Lars Sjoerd Emmett Merijn Sven Koen Mark Ties/Thijs Eli Leroy Daniël Felix
Bente Jesse en Mees vind ik een erg leuke combinatie misschien anders nog: Ninthe Yara Eline Mia Toby Jip Aaron Ben
Tijmen Daniel Tim David Samuel Floris Anna Louisa Nina Eloisa Charlotta Maartje Congratulations!!!!!!
Deze combi zag ik voorbijkomen en vind ik erg leuk! Ruben, Sarah, Suze, Levi, Jesse en Roos Verder misschien : Ruben, Sarah, Suze, Jens, Daan en Liv Ruben, Sarah, Suze, Lenn, Nout en Marit Ruben, Sarah, Suze, Thijn, Beau en Eline Ruben, Sarah, Suze, Mees, Niek en Lisanne Ruben, Sarah, Suze, Lucas, David en Merle Ruben, Sarah, Suze, Koen, Thijs en Jasmijn Zoiets misschien?
Verder ook nog misschien : Ruben, Sarah, Suze, Florian, Rafaël en Amber Ruben, Sarah, Suze, Ralph, Boaz en Lente Ruben, Sarah, Suze, Jesse, Koen en Jade Ruben, Sarah, Suze, Levi, Ralph en Veerle Ruben, Sarah, Suze, Rens, Finn en Isis Ruben, Sarah, Suze, Levi, Koen en Merel Ruben, Sarah, Suze, Pepijn, Noud en Isa Ruben, Sarah, Suze, Bram, Levi en Zoë Ruben, Sarah, Suze, Jesse, Lucas en Milou Ruben, Sarah, Suze, Mees, Beau en Loïs
Emma of Elise voor een meisje vind ik erg leuk Jesse & Levi voor een jongen vind ik super van jullie lijstje Milan Martijn Stefan/Stephan Daniel/Daan Samuel Lars Sven Vind ik ook erg leuk, en vind ik ook erg leuk bij jullie namen van de kinderen passen
Boaz, Joran, Aron, Daniel, Ezra, Jonas, Lucas, Noah, Tobias Emma, Hanna(h), Tamar, Thirza, Eva, Jiska, Lea(h), Eshter, Noëmi
Tweeling geboren op nieuwjaarsdag. 3e kindje geboren op 1e kerstdag. Nu zwanger van een drieling. Nieuw acount..... Ja denk dat we allemaal hetzelfde denken.
Heb blijkbaar de stok in het hoenderhok gegooid, terwijl ik daar nog niet eens over nagedacht had . De datums op zich zou best nog kunnen, had een tante en oom die jarig waren (tante is overleden) op 1 & 2 januari, met een paar jaar tussen. En bij mijn dochters zit er ook maar 2 dagen tussen.... Ach ja, Als er al maar iemand een leuke naam uit de opgesomde lijstjes gevonden heeft, bracht het toch iets op