wij weten sinds vandaag dat ons tweede kindje een jongetje is! we hebben al een dochtertje, die zal 15 mnd zijn als haar broertje geboren wordt. ze heet Yinthe. we willen er graag een leuke, redelijk originele, naam bij hebben voor een jongetje maar dat vinden we ZO moeilijk!!! hoop dat jullie ons op weg kunnen helpen! alvast bedankt!
Yinthe en Rune Yinthe en Kobe Yinthe en Lasse Yinthe en Melle Yinthe en Siebe Yinthe en Mika Yinthe en Diede Yinthe en Thije
Yinthe en Tycho Yinthe en Ischa Yinthe en Yaniek Yinthe en Jorick Yinthe en Seppe Yinthe en Maxim Yinthe en Tobias Yinthe en Jonah Yinthe en Jano Yinthe en Florian
yinthe en yannik yinthe thijmen yinthe en tycho yinthe en rodney yinthe en finn yinthe en kyan yinthe en dwayn
Yinthe, leuke naam! Als ik voor Finn zou kiezen zou ik het met y doen, Fynn. Leuk samen. Ook leuk Yinthe en Tijn Verder heb ik niet veel inspiratie. Het is moeilijk, redelijk originele jongensnamen te vinden die ook weer niet te apart zijn.
thnx allemaal al tot nu toe! zitten enkele namen bij die wij ook hebben gezien, maar vooral heel veel namen die ik nog nergens ben tegen gekomen en een paar leuke ertussen! maar meer ideeen zijn zeker welkom!!!
jullie ook bedankt! pfff het gaat echt moeilijk worden! maar we gaan gewoon rustig alles goed in de gaten houden en nog niet stressen..