Hoi allemaal, Wij zijn alweer 30,5 week in blijde verwachting van ons zoontje en de naam schiet maar niet op. Babykamer ook niet maar dat is een ander project . Maar we willen toch ondertussen wel heel gauw uitkomen op dé naam. Ons zoontje krijgt in ieder geval de achternaam Mol. Ik heb zelf wel de namen Timon, Ramon, Lars, Milan, Nathan, Levi of Quinten op mijn lijstje. Maar als jullie nog geniale ideeën hebben, hoor ik t graag.
Milan in combi met Mol vind ik niet zo leuk klinken. Ravi Elias Quinn Midas Van jouw lijstje vind ik Ramon en Levi leuk. Vind je partner die namen niet leuk of vind je het zelf nog niet dé naam?
Bij een korte achternaam vind ik een wat langere voornaam mooier dan een hele korte... Van jouw lijstje vind ik Quinten en Nathan het mooist staan bij de achternaam. Milan vind ik ook goed gaan. -mon (Timon en Ramon) Mol vind ik niet zo lekker klinken, Lars vind ik te kort en Levi vind ik gewoon niet zo leuk. Misschien: Joram/Joran/Yoran/Joren Ruben Fabian Mathijs Yannick Jari Jasper Sander Timo Floris Casper Damiën/Damian Julian/Julien Jurian Kylian/Kilian
Hetgene wat is opgenoemd en waarvan ik ook nog hele leuke namen voorbij heb zien komen, wordt weer afgekeurd door manlief. Hij blijft maar bij de naam Mitchel maar ik vind dat zelf niks. Wordt er helemaal crazy van!!!
Erg he, ik zit in hetzelfde schuitje. Wij moeten ook een jongensnaam verzinnen en komen er maar niet uit... Vriend hield zich nog een beetje afzijdig toen ik zwanger was van onze dochter, maar zelfs hij is nu ook de SVB lijst aan het afstruinen, dat zegt wel iets. Ik vind Midas trouwens erg leuk, maar allitereert wel erg met Mol natuurlijk, maar klinkt goed. Vind ELias ook mooi met Mol. Joran of afgeleiden zou ik echt NOOIT doen, ivm met engert Joran vd Sloot, maar das een persoonlijke keuze natuurlijk.
Met Justin loop ik ook al een tijdje mee in het hoofd. Dus die ga ik deze week voorstellen aan m'n husband. Ook heb ik vandaag nog Melvin of Dinand bedacht. Ik hoop zooooo dat meneer er wat goeds tussen vind zitten...
We hebben De Naam: eergister zijn we uitgekomen op Barry. Toch gelukkig nog ruim op tijd voor de bevalling. Pfiew!
Ik las Melvin .... ik moest direct denken aan: Calvin/Celvin. Kevin. Ik zou persoonlijk een naam doen met 2 lettergrepen, aangezien de achternaam al zo kort is. Maar mocht je bijvoorbeeld Quinn/Finn heel mooi vinden zou ik er gewoon voor gaan, immers word de kleine toch niet vaak geroepen met voor en achternaam tegelijk! Heel veel succes! ____________ Oh ik lees net na mijn post je reactie, jullie zijn er al uit! Gefeliciteerd! Leuk een naam die je niet vaak hoort!