Kom maar door ter inspiratie. Ik weet niet of het écht zo mag zijn, maar inspiratie opdoen kost tijd en is gewoon leuk. Alles ligt weer open. We hebben geen voorwaarden maar: het moet makkelijk uit te spreken zijn en 2 lettergrepen hebben. Onze jongens hun namen zijn bekend hier, maar vind je in de spoiler. Spoiler: namen sit.O piss.O aki.M Omgekeer natuurlijk! Namen die al forever op onze lijst staan maar het om bepaalde redenen niet zijn geworden: Domien (niets dan liefde voor deze naam, maar op de een of andere manier hebben we 'm 2x toch niet kunnen geven) Joa Marcus Eloi Zammis (whoe baby M heette bijna zo) Arlo Bruno Alfie Voor een meid: Nina was onze alltime favoriet maar vind ik niet zo mooi meer bij baby M Luna Ziva Livy (lange tijd heel hoog gestaan) Izzy (was een kanshebber) Coco (was een kanshebber) Mila (kan natuurlijk niet meer) Cleo (vond man te hard) Maya (man niet mooi) Suvi (vond man te apart) Kom maar door!
Laat ik nu ook druk zijn met namenlijstjes Bij deze de namen op mijn lijstjes met 2 lettergrepen: Jongens Ezra Benja Joa Joas Morris Meisjes Milou Ruby Isa Jule/Julie/Jula Ame Jade Noa Liva Ela Ava Vesper Tatum
Ziva of Coco. Hoezo jongensnamen? Nee geintje. Jullie een beetje kennende zijn Marcus en Zammis de favorieten. En dan zou ik denk ik voor Marcus gaan. Want OOMM.
Ja Marcus vind ik zo heerlijk klassiek. Zou ik dan weer geen Elias achter zetten (heel Bijbels). Ik merk dat ik namen met een M wel leuk vind qua klank. Misschien eens kijken naar lijstjes met een M. grappig detail: een jaar geleden opende ik ook een dergelijk topic haha!
Manu Manuel Marland Marlon Mert Mart Maël Morris Moos Mathis Mathijs Maas Manoah Milla Maeve Maelle Maisy Melia Malou Milou Mara Mae Mirte Manouk
Myli Soren Miller Branco Chivan Dion Silvan Felan Mias Silas Yoah Ezra Reza Meysa ( Vind ik prachtig bij jullie kindjes) Merron Sterrin Aimee Veda
Ik blijf Domien heel mooi vinden en past ook goed bij de andere 3. M namen: Magnus, Manu, Marnik, Mathieu, Mathis, Maurice, Maurik, Maxim, Memphis, Morris En verder: Aiden, Armin, Benja, Ezra, Ferran, Idris, Jeftha, Jonas, Julan, Lester, Lutein, Nilo, Nino, Nolan, Novan, Ravi, Revi, Reza, Rivas, Roan, Silas, Silvan, Stian, Thian, Thias, Tobin, Tristan, Vigo, Zeger, Zeno, Zias M namen: Maartje, Malin, Marijn, Marin, Marley, Merle, Milou, Minte, En verder: Amber, Amé, Arwen, Aster, Ava, Avé, Babet, Carice, Cato, Chloë, Edith, Elin, Ember, Estée, Febe, Flore, Ilva, Indra, Jalou, Jinte, Josie, Kensi, Lauren, Leah, Lorijn, Lucie, Noé, Nola, Philou, Pilar, Quinty, Rava, Rhodé, Ronja, Sasha, Sifra, Stella, Tessa, Thirza, Veerle, Vieve, Zoë
Leuke suggesties! Maar hou vooral niet té veel vast aan de letter M. ik kwam van mezelf nog een oud lijstje tegen. Daar stond voor een meisje ook nog Phea, Maya, Lily en Lina op. Voor een jongen kwam daar Ezra, Jimi, Memphis (jammer van de voetballer, vond hem al eerder leuk en nu moet ik daar wel eerder aan denken) en Marley
Oeh nu ik dit zo zie vind ik Maya ook wel echt heel leuk passen bij de rest. Vraag me wel serieus af wat leuk is daarachter. Onze jongens hebben als tweede naam allemaal een naam met 3 lettergrepen. Het moet wel een beetje bij elkaar passen. Maar O, O, M en Maya vind ik niet misstaan! Spoiler: Namen njitnelav, nimajneb en leumas (omgekeerd dus)
Leuk detail nog: Grote kanshebber als 2e naam voor een jongen is Elias! Heel lang voor baby M als optie gehad. Als M Z had gegeten was het Elias als tweede naam geworden!
Ik vind Maya wel wat veel lijken op M. Omdat ze en dezelfde eerste letter en dezelfde laatste letter hebben. Maaar, het is wel een hele mooie naam. Misschien: Maya Charlotte Maya Florine Maya Liselot Maya Louise Maya Rosalie Maya Sophia Maya Valerie Maya Willemijn
Ik snap je punt maar vind ik totaal niet storend. O en O hebben ook veel overeenkomstige letters nl Sophia en Louise vind ik leuk erbij! Schrijf ik op!