Hi, ben ik weer . We zijn er bijna uit maar kunnen net niet genoeg kiezen tussen 2 jongens en 2 meisjes namen. Cato Jolie Sepp Koen Wil nog niet zeggen dat de andere dan de tweede naam wordt hoor.. Ben benieuwd naar jullie bevindingen..
Jolie en Sepp! Vooral Jolie vind ik super leuk! Lekker vrolijk en 'meisjesachtig'. Cato vind ik persoonlijk echt lelijk (sorry); heel koud en streng.. Sepp vind ik ook leuk! Stoer, kort en komt niet zo vaak voor denk ik..
Owww iedereen vind Jolie zo leuk, mijn vriend ook! Ik ben helemaal weg van Cato! Sepp heeft ook een streepje voor.. Moet ook een beetje bij Jens passen... Wie nog meer?
Sorry maar ook ik vind Jolie leuker dan Cato. Vind het een geweldige en vrolijke naam. Hoe spreken jullie het uit? Djoolie, Joolie of Zjoolie? Jongensnaam vind ik Sepp wel leuk. Koen ook hoor, maar Sepp net iets leuker.
ik vind Cato veel leuker dan Jolie en ook bij Jens. En op zich vind ik Koen veel leuker dan Sepp, Sepp is niet mijn smaak, maar bij Jens vind ik Koen niet zo passen. Dus kies ik toch voor Sepp. (ken ook 2 broertjes Jens en Sep, dus meer mensen vinden het een leuke combi )
Ik zou voor een meisje Cato kiezen. Ook makkelijker dat ze niet dezelfde voorletter heeft, ivm post ed later als ze wat ouder zijn (en nog thuis wonen) Zowel Koen als Sepp vind ik mooie namen. Ik vind ze ook beide passen bij Jens.
Cato vind ik vele male leuker dan Jolie. Levert ook minder prononciatieproblemen op. Jolie - is dat Jolie (als in beau jolie grand petit en al die andere franse bijvoeglijk naamwoorden die voor het zelfstandig naamwoord komen)? Als in angelina? Of op z'n hollands? Cato is gewoon Cato (Okee, okee, tenzij mensen denken aan de oude Romein, maar dat zal minder vaak voorkomen bij een meisje). Koen vind ik veel leuker dan Sepp. Bij Sepp denk ik aan Blatter, Koen denk ik aan een stoere, heldere naam en niet direct aan een persoon.