Riva vind ik leuk. Jolée minder (Joleé zou je uitspreken als 'joo-luh-ee', ik neem aan dat dat niet is wat je bedoeld?), maar de andere twee opties vind ik nog minder, dus zou dan toch voor deze gaan.
Sorry over de verwarring met t streepje. Het klopt wat jullie zeggen hoor is gewoon een typfoutje....
Riva en Jolé. Jolé wel zo geschreven, want een streepje is niet nodig bij een dubbele e. Dus of Jolee (zonder streepje) of Jolé en dan vind ik de laatste optie dus mooier.
Bedankt allemaal. We gaan de komende weken hopelijk een beslissing maken. Gevoel moet wel 100% kloppen voor mij ze moeten er toch hun hele leven mee doen😊
Riva is leuk en Meadow ook ok. Georgie klinkt niet 'af' en bovendien heel kinderlijk voor een volwassen vrouw...maar er dan Georgina van. Jolée zal verwarrend worden in de VS en ik vind het ook geen leuke naam, beetje lomp. Jolie is wèl leuk en dat begrijpen de Amerikanen ook prima. Lennox vind ik een jongensnaam en meerderen met mij denk ik dus zal altijd verwarrend voor haar zijn. Dus: 1. Riva & Jolie 2. Riva & Meadow
Gekozen voor: Riva & Joleé Lennox: vind ik een stoere jongensnaam, maar dit komt omdat ik enkel een jongetje ken met deze naam en nog geen meisje. Georgie: Vind ik écht niet mooi. Meadow: Niet verkeerd Riva: Mooi! Joleé: Is dit als uitspraak Joléé? Of Djoléé? Ik zou eerder voor Jolie gaan. Paar opties: Jordan Skylar River Olivia Willow Madelyn Elodie Monroe Phoenix Ella Allison Riley
Gestemd op Riva en Jolé. Lennox vind ik super stoer! Voor een jongen. Georgie vind ik persoonlijk niks..
Dit! Riva prachtig. Zou ik inderdaad combineren met Jolie of Meadow. Jolée doet me denken aan Jolene, en dat vind ik een tikje ouderwets.