Wie heeft er nog ideeën. Voor t. oon, antonius. En voor M. Ary Marianne. Als het een meisje is. Voor nu hebben we jongen T.hor En voor een meisje M.ia of M. ayra We houden van korten namen.
Haha weet ik, maar op toon krijgen we niks leuks genoeg. We kunnen een hond die Tony heet en de collega van mijn man die niet zo leuk is heet tonie.
Teun is geen husseling van de letters maar wel vernoeming naar Antonius voor een meisje: Maan Anne Nina Marlie
Een jongen vind ik lastig. Ik denk alleen aan Toni of Anton. Voor een meisje vind ik M.ia prachtig. Ik denk zelf meteen aan Aria. Verder: Anne, Arya, Mara, Mare, Maya, Rian
Zo heet mijn man daarom val Toine en twan ook af want zo word hij altijd genoemd door iedereen. Ik weet het ben heel lastig. Voor een meisje gaat het echt M.ia worden met de doopnamen van mijn moeder overleden schoonmoeder en pleegmoeder van mijn man. Hebben dat bij onze zoon toen ook gedaan met de vaders en zo was iedereen vertegenwoordigt.
Mooi hoor, Mia! Tijdloos. Voor een jongen zou je kunnen kijken via deze pagina op alle verbasteringen van Antonius in verschillende talen Ik vind zelf Toon en Twan ook de leukste opties. Misschien een dubbele vernoeming naar je man?
@Maan14 Voor een meisje ben je er al uit begrijp ik. Suggesties jongen: Tobias Tobi Torian Timothy Timon Timo Otis A(a)ron Arno