Al jaren heb ik een naam in gedachte voor een meisje. Helaas zullen we geen tweede kindje meer kunnen krijgen (tenzij er een wonder gebeurt) en ik wil de naam met jullie delen. Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. Het is een speciale naam, you love it or you hate it denk ik. Damaris Xanthe Laat maar horen!
Damaris vind ik erg mooi, Xanthe vind ik niet leuk. Wat erg dat jullie niet voor een tweede wonder kunnen gaan .
Xanthe echt helemaal te gek!! Damaris is niet helemaal mijn ding. Jammer dat jullie niet voor een 2de wondertje kunnen gaan. Dikke knuffel!
Bijzondere naam! Niet helemaal mijn smaak, maar dat hoeft ook niet. Ben nu wel benieuwd hoe jullie eerste meisje heet, passen de namen bij elkaar? Wel heel rot dat die tweede er waarschijnlijk niet komt Ik zou persoonlijk trouwens kiezen voor Xanthe Damaris. Vind ik iets lekkerder lopen en ik vind Xanthe een iets leukere roepnaam
Nee idd, ik heb de naam ook nog nooit gehoord! Mijn ouders hadden een boek met Xanthe als titel, daar hebben ze het van
Het is niet mijn smaak, maar ze zijn wel apart. Ik hoop dat er toch een wondertje nog voor jullie is weggelegd die je deze namen mag geven!