Oké, na de jongensnamen zijn we ook wel benieuwd wat jullie de leukste meisjesnaam vinden We hebben zelf al wel een vrij duidelijke nummer 1, maar ben benieuwd naar jullie mening.
Ik heb Jade gestemd. Overigens vind ik Quinn echt een jongensnaam. Bij de jongensnamen heb ik op Morris gestemd.
Ik vind Jill, Puck en Quinn leuk. Ik vind Quinn ook prima kunnen voor een meisje, lekker stoer. Vajen vind ik echt zo ontzettend onorigineel op het moment, dus dat vind ik echt de minst leuke. Lynn is ook een prima naam. Niks bijzonders, beetje standaard, maar zeker niks mis mee. Bij Jade twijfel ik altijd over de uitspraak, is het Djeed of Jaaduh? Om die reden zou de naam voor mij afvallen.
Ik vind alleen Jade leuk, maar dan wel op z'n Nederlands uitgesproken. Ik weet niet of dat ook de bedoeling is?
Ik vind zowel Jill als Puck erg stoer voor een meid. Had ik zelf ook voor gekozen als er niet al 2 in de familie/vriendenkringen waren die dezelfde naam hebben
Vajèn of Jade (wel 'jaaduh', niet 'djeed'!) Quinn heb ik aan moeten wennen als meisjesnaam, maar vind ik inmiddels wel leuk. Lynn en Jill vind ik ook leuk, maar wat meer standaard. Puck vind ik niet leuk.
Jade wordt dan inderdaad op z'n nederlands uitgesproken. Anders vind ik hem zelf niet mooi Ik vind het wel bijzonder dat iedereen Quinn als jongensnaam ziet. Ik heb het leren kennen als meisjesnaam en vind hem als meisjesnaam ook echt een stuk leuker. Zag bij de statistieken al wel dat hij over het algemeen meer aan jongens wordt gegeven.