O jee.. Nu we 7 maanden zwanger zijn, ben ik ineens gaan twijfelen over de naam die we in gedachten hadden.. (Tygo). Waar we nu ook allebei erg enthousiast over zijn is Dex. Kort, stoer en redelijk zeldzaam. We moeten nu toch eigenlijk wel kiezen.. maar ik ben zo bang dat ik spijt krijg!! Wat vinden jullie ervan?
Ik vind Tygo leuker. Dex vind ik eerlijk gezegd maar niets (moet meteen denken aan Dextro ). Wat vind je van Max?
Ik vind Dex véél leuker dan Tygo! (En ook leuker dan Max, Rex, Mix, Bax, Mex, Dax, Jax, Fox, Lex etc.)
Oke, beide namen vinden jullie heel mooi dus ik zou het idee los laten dat je spijt zal krijgen.. Wat vinden jullie mooi aan Tygo en wat vinden jullie mooi aan Dex? --> wat heeft meer +punten? Ook kun je er nog voor kiezen om na de geboorte te kijken of het kindje een echte Tygo of een Dex is.. Nu mijn mening: vind ze ook beiden heel mooi! Dex zou mijn (lichte) voorkeur hebben omdat ik bij die naam een heel stoer mannetje voor me zie en lekker kort en krachtig is. Tygo vind ik iets te 'hard' klinken.. Succes!
Na de geboorte heb je drie werkdagen de tijd om je kindje aan te geven bij de gemeente. Heb je dus drie werkdagen de tijd om te kiezen . Ik vind Dex idd. ook stoer en voor iedereen goed uit te spreken, makkelijk te schrijven, uniek en voor mij veel leuker dan Tygo .
Dex!!! stond ook ik onze top 3! krijgen alleen weer meisje Tygo hoor ik hier zoooo veel! Lex is ook wel stoer
Ik vind Dex veel leuker (of Dexter en dan als roepnaam Dex), hoewel die toch ook wel populair is (234x in 2011). Bij Tygo denk ik aan die acteur die ik niet leuk vind, dus die naam zou ik zelf niet kiezen. Tygo is iid populair: 366 x + 114 x Tycho...
Tygo vind ik leuk, maar Dex nog veel leuker! Staat voor mij op 1 van alle jongensnamen. Helaas is de combi met onze achternaam niet zo gelukkig..
Mijn zoontje heet Dexter, dus ik zou zeker voor Dex gaan Ik vind het een stoere naam met een ondeugend tintje. Ik vind Tygo geen leuke naam. Ik vind de naam hard klinken en een beetje ordinair. Maar ja...wat doet het er toe wat wij vinden? Het gaat erom waar jullie het fijnste gevoel bij hebben. Er zijn ook best wat mensen die de naam Dexter niet leuk vinden en weer anderen die de naam wel heel leuk vinden. Maar wij vinden hem prachtig en hij past helemaal bij ons zoontje...daar gaat het om!