Hallo allemaal, Wij zijn nog steeds op zoek naar een mooie jongensnaam (meisjesnaam zijn we al uit). Eentje die je niet op elke hoek van de straat tegenkomt. We hebben al een zoon noah (wat toen nog niet hip was) en een dochter joni. De namen die we zelf al hebben zijn: Bodhi Jonah Shiloh Logan Wat vinden jullie het beste erbij passen of nog andere suggesties? Groetjes
Ik vind jonah erg mooi. en goed passen bij de namen van je andere kinderen. De andere namen vind ik minder passen eerlijk gezegd. Gaaf dat je kiest voor dit soort aparte namen!
Ik vind bodhi een leuke naam! Vind jonah ook echt heel mooi.. maar joni en jonah lijkt voor mijn gevoel iets te veel op elkaar..
Logan Shiloh vind ik niet zo jongensachtig.. meer voor een meisje. Suggesties misschien: Chaz/Chad Kayden Emmett/Emerson Miles Hayden
Bodhi of Logan. Andere ideetjes: Armano Arno Beau / Bo Benno Boan / Boán Boaz / Boas Bodan Bojan Bowen Bruno Dano Doan / Doán Duco Enzo Fjodor Gido / Guido Gino Goos Ivo Janno Jarno Jaro / Yaro Joas Kenzo Kiano Kobe, Kobus Lennon Leo Lode Maro Matteo Mauro Menno Milo Moaz / Moas Mook Moos Nilo Nino Noé Noël Nolan Novi Nowak / Novak Odin Olaf Ole Onno Otis, Odis Otto Rano Reno Renzo Rico Roben Rocco Roderik Roman Ronan, Ronin Tobe, Toben, Tobin Tobias Toby Toon Vico, Vigo, Viggo Wodan Zeno
Ik vind Bodhi (of Bodi) een erg leuke en stoere naam, die ook nog eens goed past bij die van je andere kinderen. Jonah vind ik ook super, maar valt voor mij echt af omdat zijn zus al Joni heet.
Ik vind alleen Jonah mooi, maar gezien de naam van zijn zusje wordt het kwik/kwek/kwak-effect dan wel weer aanzienlijk. Logan vind ik veel te Amerikaans trouwens.
Wow, wat fijn om zoveel reacties te krijgen! Ik vind zelf ook dat jonah teveel op Joni lijkt, maar we vinden het wel een prachtige naam. Ook omdat dat een Hebreeuwse naam is, zoals de namen van onze andere kinderen. Daarom vinden we trouwens Shiloh ook zo mooi. Zou mooi in het geheel passen. Iemand die Shiloh wel mooi vindt? Ikzelf twijfel ook nog tussen bodhi en logan. Bodhi heeft ook de o en i klank, net zoals joni en logan vind ik ook ietwat (te) Amerikaans. Toch moeilijk om een derde naam te kiezen
Shiloh vind ik echt niet mooi... Andere Hebreeuwse namen: Aron - Abe - Abel - Adèl - Adlai - Amiel - Amos - Apollo - Ardon - Armon - Arnan - Arni - Arnon - Axel Ben - Benjamin - Boaz - Bram Christian Dan - Daniël - David - Dean / Déan Eben - Eden - Eleazar - Eli - Eliam - Elias - Elijah - Eliron - Elliot - Elon - Eran - Esau - Esias - Ethan - Evan - Ezer - Ezra Gabriël - Gian - Gideon Iago - Idan - Ido - Ilan - Ilias - Ilya - Imre - Ira - Isaac - Isaiah - Itai - Ivan Jaël - Jascha - Jens - Jeriah - Jim - Joab - Joash - Job - Joël - Joram - Josiah - Judah Kahn - Kaïn - Keon - Koren Lemuel - Levi - Lidon - Liron Marom - Masos - Matthias - Mazor - Micah - Moab - Moriël Nathan - Navon - Nezer - Nuriël Omar - Omri - Ophir - Oron - Oz Phineas Rafael - Ruben Sachar - Salem - Samuel - Saul - Sean - Sela - Seth - Shai - Shem - Shia - Simcha - Simeon - Simon - Sion - Solomon Tabor - Teom - Tobias - Toby Uri - Uriah - Uziah - Uziël Vanya Yannis Zev - Zimran - Zion - Ziv - Zuriël