Welke naam vinden jullie leuk bij Mandy & Alicia? We weten nog niet of ze een broertje of een zusje krijgen, dus jongens en meisjesnamen zijn welkom. Dus wat past bij Mandy en Alicia?
Meisjesnamen Demi Ashley Lily Angela Ryanna Caitlin Jade Kyra Lynn Yael Daisy Thalia Jongensnamen Justin Kyano Kyaro Keano Byran Bryce Patrick Gian Giano Yves Aaron
Meisjesnamen: Ik heet namelijk zelf Mandy en ik heb 2 zussen. De ene heet Bonny en de andere Verony...misschien zit er iets tussen? Liefs, misspuma
Moeilijk, want het is niet direct mijn smaak. Hieronder wat ik er wel bij zou vinden passen: jongens: Mick Melvin Damian Yari/Jari Darren Dario meisjes: Juliette Sylvie Caitlin Debby Joy Samantha
Mandy, Alicia en... Kyra Alyna Paola Katie Sienna Chiara/Kyara Lynne Brandi Mandy, Alicia en... Skip Mitchell Brandon Dylan/Dillon Damian/Damion Norman Storm Kyano
We hebben vanavond een pretecho gehad. En we hebben duidelijk kunnen zien dat we een verwachten. Iemand een leuke jongensnaam? Vind het zo moeilijk.