Jeetje zeg.... Wat is dat lastig... Alle nichtjes en neefjes hebben een y in hun naam... Wij willen graag aan die traditie meedoen, maar gezien manlief de enige man van het gezin is, zitten wij dus met een 'buitenlandse' achternaam.. Deze is 4 of 5 generaties terug vanuit Polen gekomen... Wij willen nu dus het liefst een Nederlandse voornaam geven, dan wel met een y... Zelf had ik al de namen Kyara, Tycho, Kay, Fynn... Manlief wil alleen graag langere namen dan die laatste twee... Pfff... Ik ben benieuwd of jullie nog mooie namen weten...
Enyo, Lyam, Boyan, Noyan, T yas, Kyan, Revy, Raynor, Levy, Ilay, Yannik, Yorrik, Yorden, Bódy, Vynce, Yari, Sylvan, Rhys, Mylo, Boyd, Flynn, Remy ...zit er wat bij?
Oh dat was jongens...zie dat meisjes ook welkom zijn hihi.. Kyara, Lyora, Ryva, Lyva, Ayla, Aryel, Aylar, Gwynn, Lynn, Faye, Yana, Brynn..
ayden bryan jayden kyano lyam levy bryce dynand eloy ferry gyano yvan yvar jowy kyandro lyandro lucyano mylan nordyn olyvier perry quintyn rayen raynor ryce nygel jayson dylan symon skyler finley tyler tyron stacey urvyn vynce vyncent wesley xavy yves zyon
Freya (Zo heet mijn jongste dochter). Niet perse nederlands, wel scandinavisch. Alle namen die eindigen op - ie kan je ook schrijven als -y. Debbie - Debby
alycia bryanna byonda chayenne chelsey dyonne demy destiney evelyn evyliene fenny gyanna hailey yvana ivy jalycia jessyca kyana kimberley lyvana lynn lysa lysanne myrianna myra myrte myla mandy mellaney macey naomy olyvia patrycia quinty ryanne randy stacey shelley sylvana steffaney tiffaney tyana zoey
Ik zal Kay niet aan je kind geven. Ben bangd at hij dan gepest zou worden "Gay". If yo know what I mean.
Jammer dat je geen Poolse naam wilt, daar zijn heel interessante y-namen, zoals: Zbygniew Achym Augustyna Krzystyna