Immá, hahah! Maar dat is meteen dus het probleem Jonna/Jonne staat ook op het lijstje, en Imre ook (maar voor een jongen) Ook heel leuke namen. Maar geen echte Sophie-feel
De laatste staat op de lijst! (Al kan ik mezelf nog niet echt met een Ophelia voor me zien haha, maar dat heb ik met veel namen. Dat maakt het juist lastig, omdat ik zoiets als Sophie dus wel voor me kan zien). De andere zijn net-niet mijn smaak.
Misschien is OpheliE ipv. OpheliA dan iets wat beter bij je past, gezien Sophie ook op -ie eindigt. Weet niet of ze al geopperd zijn, maar in deze stijl denk ik ook nog aan Philine/ Phileine en Zélie/ Celine of Céline/ Celia.
Haha nee Ophelia vind ik mooier! Het is alleen zo sjiek, en ik niet zo. Ze zijn wel geopperd (sommige dan), maar ze liggen me minder, beetje net niet voor mij. Bij Phileine denk ik alleen aan Phileine zegt sorry, en vilein. Ik vind Caecilia en Felicia dan weer mooier, maar ook weer te sjiek om echt te geven. Al is een roepnaam Fee bijv natuurlijk denkbaar
Nou het is nooit te laat voor verandering hè Dat laatste is idd. ook een goed alternatief. Bij Caecilia/Cecilia is Celia of Cecil(e) een mooie kortere versie vind ik .
Whahahah ik ga me van binnen nooit sjiek voelen denk ik Faken kan ik wel goed! Nee maar dat is dus een van de redenen waarom ik Sophie leuk vindt. Het is een sjieke naam, maar zo klinkt ie helemaal niet.
Geen idee of ze al voorbij zijn gekomen hier, maar kwam ineens op Josephine en Elodie. Vind ze beiden erg in de buurt komen van Sophie.. enJosephine ook erg qua klank!
Hahah staan beide ook op de lijst! Al denk ik ook niet dat ze 'm gaan worden, maar ik vind het mooie namen.
- Lisa - Lotte - Cecile - Felice - Isabel - Danique/Daniek - Margeaux - Estelle - Charlotte - Elisa - Elena - Eline - Feline - Elle - Emma - Louise - Lauren - Rosa - Lynne