Hey meiden, nou sinds dat we (zeker)weten dat we een jongen krijgen, ben ik hele dagen met jongens namen bezig. Gek word ik ervan hahha. Zelf hou ik van korte namen, mag best wat apart zijn! Onze andere zoon heet Tygo, dus daar moet het wel een beetje bij passen. Ben al op internet aan het zoeken geweest, maar daar staan zoveel namen, kom er niet aan uit! Mijn man is met 1 naam (Deon) gekomen en dat is het. Ik wil graag nog wat namen hebben.....Moeilijk, moelijk Edit moderator: Verplaats naar babynamen.
Op dit forum heb je een apart topic voor dit soort vragen en dus ook ideetjes misschien? Succes met de naam zoeken! Kan erg lastig zijn.
ja ik vind het zelf ook moielijk (om voor anderen een naam te verzinnen) wij waren er zelf heel snel uit ik vind zelf dylano,jayden,lars,damian,romano erg leuke namen dus ja het is erg moeilijk om voor een ander te kijkken en ook omdat je korte namen erg leuk vind hoop dat je heir verder wat aan hebt en anders hoop ik dat een ander je goed kan helpen
En jongensnaam hebben we al, de hadden we bij Eva al en vinden we nu nog mooi. Meisjesnamen vind ik moeilijker.... Alles wat ik voorstel, dat vind manlief niks. We houden wel van echt nederlands en kort.. Ik zou graag weer iets wat op een a eindigd. Zoals Julia, Isa, Jara
Tygo en ... ... Levi ... Dion (vind ik mooier dan Deon) ... Leon ... Noah ... Tobias ... Seppe ... Jelte ... Jorrit
Tygo en Lenn Tygo en Mads Tygo en Nyo Tygo en Bent Tygo en Ayko Tygo en Yomi Tygo en Nayro Tygo en Ilay Tygo en Ilan Tygo en Sebe Tygo en Yanis Tygo en Eben Tygo en Yolan Tygo en Miro Tygo en Mattia Tygo en Anaes Tygo en Daley Tygo en Dorian Tygo en Zion Tygo en Iljo Tygo en Titus Tygo en Otto Tygo en Cian Tygo en Geatan Tygo en Lasse Tygo en Sebbe Tygo en Sep Tygo en Silas Tygo en Douwe Tygo en Zino Tygo en Jorne Tygo en Sibe Tygo en Xero