Als 2e naam Anique --> samenvoeging van Annette en Monique. Kan dat? Of is het met 2 n-en mooier, dus Annique?
Ik vind het een mooie combi en ook een leuke naam. Ik zou als het een roepnaam was Anniek schrijven, maar omdat het een vernoeming is, is Annique inderdaad veel beter. Ik zou wel voor 2 n-en gaan denk ik ja. Maar in beide gevallen in elk geval duidelijk een vernoeming en dat vind ik het belangrijkste!
toevallig had ik die ook op mijn lijstje staan vanwege de betekenis aangename liefelijke, en mijn zusje heet angele
Ik vind t ook een mooie naam. De schijfwijze is afhankelijk van hoe je het uit wilt spreken. Anique --> uitspreken met dubbel a (net als amerika) Annique --> uistpreken met één a (net als anne)
Tjee wat leuk jullie reacties allemaal! Word er zelf helemaal enthousiast van! Weet helaas nog niet of ik een meisje krijg, hopelijk hoor ik dat as maandag, en we hebben ook nog een andere vernoeming in ons hoofd die ook nog heeeeeeel mooi is dus het wordt nog moeilijk kiezen! Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Nogmaals allemaal bedankt voor het medenken maarre... gisteren gehoord dat ik in jongen krijg! Dus deze leuke vernoemen gaat voorlopig de koelkast in