Hoi, Wij hadden eerst ook Siebe op ons lijstje staan, maar toen zagen we laatst de naam Siep en dat vonden we wel iets hebben. Maar dacht wel dat veel mensen die toch een beetje gek of apart vinden. Siebe vinden we nu te lang, we willen graag een 1-lettergrepige naam en dan een medeklinker, 2 verschillende klinker en weer een medeklinker. Zoals dus Teun en Siep. Gijs vinden we ook leuk. Wat vinden jullie daarvan? Zijn er nog meer ideetjes? Altijd welkom!
Hoi Sanne 7, Lars is voor ons te populair. We zoeken een eenvoudige Nederlandse naam, maar die niet in de top 20 staat. Tijn vinden we leuk, maar de papa heet al Martijn dus dat lijkt teveel... Jongensnamen zijn voor ons echt lastig... We hebben er al zoveel gehad, maar niks springt eruit...
Als ik eerlijk ben vind ik Siep en Teun allebei niet zo, wat vind je van Mees of moeten de klinkers inderdaad verschillend zijn?
Nee dat is niks als de papa al Martijn heet! Dat gaat teveel opelkaar lijken. Klopt Lars is wel erg populair. Misschien Sepp, Mick of Nick, Cas, Bart? Mees vind ik ook wel een leuke suggestie! Tja blijft moeilijk he een naam!
Ik vind het allebei niet zo, eerlijk gezegd. Andere suggesties: Mees (hierboven al genoemd) Ties Rein Huib Huub Ruud
Ik vind Teun een erg leuke naam. Daar heb ik dus op gestemd. Bij Siep moet ik erg denken aan de poes van Jip en Janneke, Siepie.
ik vind teun, gijs en siep leuk. alleen ken ik wel heel veel kleine teuntjes. en kan ik me wel wat voorstellen bij de associatie met siepie (zo heette onze kat ook )