Geboortegolf in Haaksbergen na stroomstoring AMSTERDAM - Het Overijsselse Haaksbergen staat aan het begin van een geboortegolf. Dat schrijft het Algemeen Dagblad vrijdag. Bijna negen maanden nadat de plaats werd getroffen door een stroomstoring die twee nachten duurde, worden de komende weken 42 baby's verwacht. Dit is tweemaal zo veel als in een 'normale' maand. De meeste zwangere vrouwen in Haaksbergen zijn uitgerekend op 19 augustus, precies negen maanden na de stroomstoring in november. Het eerste kind in de geboortegolf zou Ryan Rouwenhorst zijn. In de tuin van zijn ouders staat een bord met de tekst: 'Met dank aan Essent'. Zo kan het dus ook
Wij hebben ook stroom van Essent, dus laat die stroomstoring maar komen...nu kan ik ze alleen bedanken voor de stroom van mijn airco...
Ha ha ha !!! Daarom hadden ze vroeger nou zoveel kinderen! Hier hebben we in november een baby-boom! We zijn er nog niet uit, wat het nou geweest is. Humor!
bij ons is het ook rond een stroomstoring en we hebben het al heel vaak gehoord dat er dan meer zwangerschappen zijn. want tje wat moet je anders als je soms 2 dagen zonder stroom zit
Wel heel apart dat dat kan.... hadden ze ineens een kinderwens en waren ze ook al met de pil gestopt en vruchtbaar????? dank zei essent is wel een hele goeie.
Hihihi Dat vind ik wel humor. Hier in de straat is ook een kleine babyboom gaande. Het enige wat er 9 maanden geleden is gebeurt, is dat wij hier zijn komen wonen
Hahaha, lachen he!! Ik woon in Haaksbergen en momenteel heeft iedereen het weer over de stroomstoring. Overal kijken we om ons heen om te zien wie zich dus NIET verveelt heeft tijdens de stroomstoring . Helaas heeft het ons geen zwangerschap op geleverd.