Wij hebben heel lang de naam Imme Brechtje voor onze dochter in ons hoofd gehad. Dat was gewoon de naam. Maar ik kan het gewoon niet los zien van IN ME, UIT ME of kom in me .Iedere keer als ik het mijn man hoor zeggen denk ik er aan. Dus toch maar besloten om het niet te doen omdat het zo pestgevoelig is. Nu de naam Jitte in gedachte. Hebben jullie die wel eens gehoord en wat vinden jullie er van? Jitte Brechtje
Ik heb nog nooit van de naam gehoord en vind hem helemaal niet zo gek hoor. En Jette? of Jinte? Vind ik eigenlijk nog iets mooier...
Ja Jette zou ik wel heel graag willen maar de hond van mjin moeder heet Jet en mijn man vind dat zo`n stom beestje dat ik die naam er echt niet door krijg.
Jitte doet mij aan heet denken ( Fries) Weet niet of je hier in Friesland woont, maar dan zou ik Jitte niet doen.. als je Imme al laat vallen vanwege pestgevoeligheid.. Wel zou je van Jitte iets van Tjitske kunnen maken..
Jytte is een Deense naam (Judith) Erg leuk hebben wij ook aan gedacht maar er rijmt te veel op. oa Jitte met de dikke ..... Dus toch maar niet.
Ik vind Jitte niet zo mooi. Vooral als je het af gaat korten: Jitje (met haar ......). Jitske en Imke vind ik leukere namen. Ik ken een hele leuke Imke!
Ik vind Gitte leuker dan Jitte. Ik ken ook een hele leuke Gitte, dus dat scheelt misschien . Wat vind je daarvan?
Ja Emme is ook erg mooi. Jitte vind ik niet mooi en helemaal niet iets voor een meisje in Friesland ( net als Famke)
Ik hou zelf erg van aparte namen en vind zowel Jitte als Imme dan ook erg leuk! Als ik er tussen moest kiezen zou ik voor Jitte gaan.
Jitte vind ik niet zo mooi. Als Imme een optie is, wat vind je dan van Imre? Vind ik net even wat chiquer dan Imme..