Hallo meiden, Onze dochter heet Marin, we hebben een korte hollandse achternaam en dat is lastig om een leuke voornaam te vinden voor onze tweede (is ook een meisje ). Ik vind Mandy heel leuk maar Marin heeft geen doopnamen dus dat is lastig met de post. Nu vinden wij Elin ook een hele leuke naam, maar zal hier snel elien (buitenaards wezen) van gemaakt worden en is Elin en Marin wel een beetje een mooie combi omdat dit allebei op in eindigd? Ik vind het zo enorm lastig haha. Gelukkig hebben we nog even maar de tijd gaat snel. Alvast bedankt voor het meedenken. Groetjes Senna
Ik vind Elin een leuke naam. En tsja als mensen (jong en oud) willen kunnen ze altijd wel iets vinden, maar zelf had ik de connectie tussen elin/alien nog niet gemaakt (het is dat je het zelf schreef maar anders was ik er niet opgekomen). En dat ze allebei op -in eindigen heb ik ook geen probleem mee. Dus als jullie het een leuke naam vinden zou ik het gewoon doen.
Ik vind Elin een prachtige naam (net als Eline overigens) , maar ik vind de combi met Marin iets minder, het ligt inderdaad wel erg dicht bij elkaar. Hoewel het los van elkaar dus erg mooie namen zijn.
Ik vind de Combi eerlijk gezegd ook niet zo geslaagd! Eline vind ik dan wel weer goed kunnen, maar dat is wel een hele andere naam dan Elin (vind ik persoonlijk).
Ik vind Elin een leuke naam! Ik denk niet dat mensen er alien van gaan maken hoor! Vind de combi met Marin ook best passen. succes!
Ik zou nooit aan een alien denken bij de naam Elin, maar ik vind hem niet zo moor bij Marin. Beetje hoog 'jip en janneke gehalte'.
Ik vind Elin ook een erg mooie naam, maar iets te dicht bij Marin liggen. Hetzelfde probleem hebben we hier aangezien mn zoontje Kyllian heet en we steeds bij namen uitkomen die eindigen op an (Milan, Tristan, Julian).
Bedankt voor jullie reactie meiden! Ik blijf gewoon heel erg twijfelen, mijn man vind het wel kunnen maar ik kan het in mijn omgeving natuurlijk niet overleggen haha. Ik ben wel benieuwd naar de mening van nog meer meiden, dus wat vinden jullie van de combi Marin en haar zusje Elin? Alvast bedankt! Groetjes Senna
Ik vind het allebei lieve namen en vind ze ook wel bij elkaar passen. Zou zo snel niet weten wat er beter zou passen.
Toen ik zwanger was van Finn hadden we Lynn en Elin (en Marin) op ons lijstje staan. Ik vind het een leuke naam! Ik heb toen hier ook een topic geopend en daar gaven ook mensen het Alien effect aan. Eerlijk gezegd was ik daar zelf nooit op gekomen. En ook familie niet die de naam al gehoord hadden. Vind Marin en Elin erg leuk samen!
Bedankt meiden, We gaan er nog even over denken maar ik vind elin nog steeds wel heel erg leuk!!!! Ohhhh het is zo lastig . Ik vind Eline toch een minder leuke naam! Soms denk ik dat het niet kan en soms dan denk ik dat het van ondergeschikt belang is dat de namen goed bij elkaar passen en daar verschillen de meningen toch over. Groetjes Senna
Ik vind het wel kunnen samen eigenlijk! En inderdaad, mensen (en vooral kinderen) zullen altijd wel iets gaan bedenken rond een naam, dus daar zou ik me niet druk over maken. Elin wordt overigens door veel mensen wel als Elien of Eline uitgesproken. Vraag me niet waarom, maar daar zijn wij ook zo'n 7 maanden, en 3 weken geleden achtergekomen . Succes!
Ook ik vind Elin een erg mooie naam en ook origineel! Ik hou erg van originele namen! Ik zou Mandy idd niet doen, vind het persoonlijk geen leuke en originele naam!
Hoe vaak worden zou nou Elin en Marin genoemd? Dat gebeurt alleen wanneer jij aan iemand verteld dat je twee meiden hebt en dat ze zo heten. De namen afzonderlijk zijn hartstikke leuk, echt heel leuk gekozen! Ik zou me er niet zo druk om maken of het wel of niet klinkt. Het zijn beiden Scandinavische namen denk ik, dus vind ik het sowieso leuk bij elkaar passen. Een italiaanse en een zweedse naam of iets dergelijks zou ik veel aparter vinden. Ik vind het super leuk en als het je favoriete naam is, zou ik alleen maar blij zijn dat je partner het ook vindt!