Silas hmmm... het is niet mijn smaak, maar als het voor jullie DE naam is dan zou ik zeggen gewoon doen...
Ja idd! Dat was die enge monnik. Zonde van de naam maar die associatie heb ik erbij en dat maakt dat ik de naam niet mooi vind.
Moet een beetje denken aan...zo zacht, zo fris een kus Silan...maar dan Silas...nee sorry not my cup of tea.
opzich wel mooi ,maar moet idd gelijk denken aan het personage in de Da Vinci Code! vind het een beetje een creepy naam
Ja, ik moet idd ook gelijk aan die monnik van de De Vinci Code denken. Zonde eigenlijk, want het is wel een aparte naam die je niet vaak hoort. Maar door deze associatie zeg ik...nee...niet mijn ding. Maarrrr, zoals ik altijd zeg/denk bij meiden die om een namen-mening vragen: als het voor jullie DE naam is, dan zou ik er gewoon voor gaan en is het toch eigenlijk helemaal niet belangrijk wat een ander ervan vindt.
Ik vind hem geweldig! Vroegah was er een serie op de tv met een zwerfjongentje die allemaal spannende avonturen beleefde, die heette ook Silas. (ben van 1975)
bedankt allemaal. Ja idd die rare snuiter van de Da Vinci Code heet ook zo en daarom gaan we de naam maar niet meer op het lijstje zetten. Mijn associatie was in eerste instantie ook het jochie in die duitse serie en daarom vond ik het ook een mooie naam... Nou ja we hebben nog ff...