We hebben al een lijstje met namen maar aai aai wat vinden we het moeilijk dit keer. Bij Nova hadden we de naam al heel snel. Nu is het twijfel en lijkt twijfel alleen maar erger te worden. Wat vinden jullie van de volgende namen. En hebben jullie misschien nog wat (aparte) namen voor me. Het mag uit max 2 lettergrepen bestaan en de jongensnaam moet leuk staan bij Anthony (vernoeming) Nova en..... Yara Dewi Esri Jayla Danai Demi Danique Nilay Chamea Boas Loeka Milay Yaro
Ik vindt Danique leuk(mijn dochter heet Yentl-Danique ) En demi voor een meisje,voor een jongetje vindt ik Yaro(n) leuk. Nog wat meisjes namen: Jaydee MoÏse Lynn Jongensnamen: Quinn Levy/levi Dit waren de namen die wij op ons lijstje hadden staan het is uit eindelijk Vince-Antonius geworden. Liefs Claudia
Godzijdank wij zijn er uit. We hadden al een naam voor een meisje en gisteravond in bed kwamen wij erachter dat deze naam ook heel goed kan voor een jongen. Dat is even handig zeker als je zo gek op die naam bent ( ik hou hem lekker voor me ) Voor een meisje is hij heel mooi en voor een jongen toch wel heel stoer, dus ook weer een pak van mijn hart kan ik je zeggen. Ik had namelijk eerst Zarah voor een meisje ook heel erg mooi maar ineens hoorde ik hem zo vaak dat het dan niet meer zo leuk is. Ik hou van aparte namen en dat hebben we nu wel. Ik vind overigens in jou lijstje Jaydee en Quinn erg leuk. Succes xxx Jet
Gelukkig maar dat jullie een naam hebben gevonden die jullie beide erg leuk vinden!Geniet nog lekker van je zwangerschap! Liefs Claudia
onze naam voor een meid zou ook Zarah zijn geweest. voor een jongen vind ik Mikai erg leuk (jammer dat vriendlief het daar niet mee eens is...) danique vind ik ook errug leuk!
Nova = Nieuw(e) Luna = Maan Terra = Aarde Yuna. Scarlett Shadi Jade Zora Katara Hero (kan voor j/m) Josh(ua) Dash Katori Kijk anders op www.behindthename.com (name themes).
Hé Ikkes, Ik vind Yara en Boas erg leuk! Wij gaan pas vanaf januari klussen, maar mocht ik zwanger raken en een meisje krijgen.. Nova! Super naam! Die blijf ik leuk vinden...... Liefs, Alina
Hey Ikkes, Ik vind Yara en Milay wel leuk! Maar ja, je moet het toch helemaal zelf (met je partner dan ) beslissen. Heel veel succes daarmee Liefs, Unner
Wij zitten af en toe ook al druk te dubben over een naam, voor een meisje zijn we er voor de eerste naam al uit, tweede naam moet nog. Voor een jongen weten we het ongeveer, maar dat kan nog veranderen. Maar eigelijk zijn we een beetje op zoek naar een tweede naam voor een jongen, beginnend met een O en die zijn zo moeilijk te vinden. Wie heeft een idee? Wel cool trouwens dat we van het lijstje jan kees en klaas af zijn gekomen (no offense)
Jaaaa Nova is erg mooie naam. Wij twijfelde bij Nova tussen Nova en Yara. Maar nu vin dik Nova en Yara niet zo leuk staan bij elkaar. Onze achhternaam begint ook al met een A en het word wel veel ge-aat dan Bedankt voor jullie namen, heb sommige op mn lijstje erbij gezet! Op dit moment staan voor meisje Danique en Nilay erg hog. En voor jongen toch Milay (al vind ik voor jongen het moeilijkste)
wij hebben ook al een lijstje met namen.... is al betijds ik weet het , maar ik ben zo'n muts.... vind het zo moeilijk , en wil iets aparts ( niet te want mijn man moet het wel kunnen uitspreken haha en mooi vinden) jongens naam een korte, stoere, aparte naam... en meisjes naam , niet te tuttig , niet 1 die je overal hoort, apart.... dit is ons lijstje tot nu toe... jongens: dylano dylan justin mitchell wesley joey giovanni meisjes: charissa denise jamie kimberly naomi priscilla shania shirley delana gr marloes
aaaaaaaaaaahh, vind het zo moeilijk. jongens naam zijn we al uit. maar een meisjes naam, ik weet het niet.... groetjes susanne
de namen die jij noemt vind ik eigenlijk helemaal niet leuk naast Nova! alleen Yara & Yaro kan nog,, verder ideetjes Jente Yentle Yana Inthe Fien Liene Nika Lune Jente Yari Milo Senne Luca